Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Copywriting internetowy

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Krótko i na temat". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
6,17 (18 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
1
7
5
6
6
5
3
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-01-16477-5
liczba stron
118
słowa kluczowe
Maciej Dutko, Biznes, Copywriter
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Emil

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest...

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!

 

źródło opisu: wydawca

źródło okładki: wydawca

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (63)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 37
Marta | 2014-01-14
Przeczytana: 14 stycznia 2014

Książka bardzo konkretnie zestawia podstawowe zasady rządzące tworzeniem tekstów marketingowych. Czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie... i skutecznie ;-) Polecam!

książek: 161
Jacek Lipski | 2012-05-26
Na półkach: Ulubione, Przeczytane
Przeczytana: 26 maja 2012

Drugi, obok recenzowanego wcześniej na blogu „Webwritingu”, klasyczny podręcznik dla początkujących i średniozaawansowanych webwriterów. Książka, którą przeczytałem w czytelni on line wydawnictwa PWN, to prawdziwa książeczka zdrowia copywritera internetowego w formie FAQ. Krótki i przystępny kurs pisania w sieci. Konkrety, prosty język, przykłady z praktyki autora, zdjęcia reklam – to wszystko czego możesz spodziewać się w książce Macieja Dutko. Więcej szczegółów i ciekawostek ze świata webwritingu w obszernej recenzji! Zapraszam do lektury i komentowania…





Dawno temu, kiedy rozpoczynałem bolesną dla stanu mojego portfela przygodę z literaturą specjalistyczną, odebrałem cenną lekcję. Po kilku mocno nietrafionych zakupach przekonałem się, że w 75 proc. przypadków wartość danej pozycji np. książki o marketingu, można ocenić po spisie treści. Od tej pory w ten właśnie sposób przeprowadzam wstępną selekcję.

W przypadku książki „Copywriting internetowy” odstąpiłem od powyższej...

książek: 255
Duncan | 2015-12-18
Przeczytana: 18 grudnia 2015

Jak to zwykle u autora, dużo konkretów podanych w prosty sposób, poparte wieloma przykładami. Lubię styl Pana Macieja bo wiem że kupując jego książkę zawsze dostaje konkret który mogę wykorzystać od razu.

książek: 0
| 2015-10-10
Na półkach: 2015, Przeczytane
Przeczytana: 10 października 2015

Książka, która z pewnością przyda się każdemu, kto stawia swoje pierwsze kroki jako copywriter lub chce wypromować swoją działalność w Internecie. Krótka, przyjemna, napisana prostym językiem. Do przeczytania w jeden wieczór.

Zapraszam na mojego bloga: www.blogoksiag.wordpress.com

książek: 109
Spiewak-hand-made | 2011-08-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 05 sierpnia 2011

Książkę tą zdecydowanie polecam wszystkim, którzy mają zamiar rozpocząć swoją "przygodę" z e-biznesem. Uwagi i wskazówki autora (moim zdaniem niezwykle trafne) uświadamiły mi ogrom błędów jakie popełniłam do tej pory przy tworzeniu ofert sprzedaży.

książek: 9
Emil | 2011-02-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: luty 2011

Dzięki tej książce poznałem jakie błędy popełniam przy tworzeniu ofert sprzedaży.

książek: 111
Jeanne | 2016-08-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 sierpnia 2016
książek: 1132
Lenka | 2016-06-06
Przeczytana: 06 czerwca 2016
książek: 699
KaniaM | 2016-01-23
Przeczytana: 16 marca 2016
książek: 102
Dawid | 2015-10-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 października 2015
zobacz kolejne z 53 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd