Między twórczością a biznesem Wprowadzenie do zarządania w mediach i rozrywce

Okładka książki Między twórczością a biznesem Wprowadzenie do zarządania w mediach i rozrywce Tadeusz Kowalski
Okładka książki Między twórczością a biznesem Wprowadzenie do zarządania w mediach i rozrywce
Tadeusz Kowalski Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne biznes, finanse
290 str. 4 godz. 50 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Liczba stron:
290
Czas czytania
4 godz. 50 min.
Język:
polski
ISBN:
8360807262
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Media na rynku Bohdan Jung, Tadeusz Kowalski
Ocena 5,7
Media na rynku Bohdan Jung, Tadeus...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także