Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
5,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8360501157
liczba stron
287
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wiedzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mog

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 76
Leszek Trela | 2013-06-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 114
madoka | 2010-12-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 grudnia 2010
książek: 1194
książek: 202
Charlotte | 2013-12-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 773
Monika | 2013-01-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 886
paulyi | 2012-01-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 1
KYYLU | 2011-10-17
Na półkach: Chcę przeczytać, Ulubione
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd