100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan M. Weinschenk Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
244 str. 4 godz. 4 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-06-21
Data 1. wyd. pol.:
2013-06-21
Data 1. wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
244
Czas czytania
4 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324662838
Tłumacz:
Daniel Kaczmarek
Tagi:
funkcjonalność stron
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów Jake Knapp, Braden Kowitz, John Zeratsky
Ocena 7,1
Pięciodniowy s... Jake Knapp, Braden ...
Okładka książki Mała WIELKA zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Ocena 6,7
Mała WIELKA zm... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Steve Blank, Bob Dorf
Ocena 7,1
Podręcznik sta... Steve Blank, Bob Do...

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
64 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
534
102

Na półkach:

taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na prawdę mało tekstu, nie czyta się to płynnie.

taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    245
  • Przeczytane
    83
  • Posiadam
    22
  • Teraz czytam
    19
  • Chcę w prezencie
    6
  • Design
    5
  • 2020
    2
  • 2018
    2
  • UX.
    2
  • Projektowanie
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach


Podobne książki

Przeczytaj także