100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Tłumaczenie: Daniel Kaczmarek
Wydawnictwo: Helion
7,62 (29 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
4
9
3
8
9
7
7
6
3
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
data wydania
ISBN
9788324662838
liczba stron
244
słowa kluczowe
funkcjonalność stron
język
polski
dodała
joly_fh

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie...

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!

Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.

Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.helion.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 910
ticket | 2017-06-01
Na półkach: Przeczytane

taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na prawdę mało tekstu, nie czyta się to płynnie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Splątane korzenie

Jak do tej pory, ta część jakoś najbardziej przypadła mi do gustu, choć muszę przyznać, że odnoszę nieodparte wrażenie, że cała ta seria jest pisana w...

zgłoś błąd zgłoś błąd