Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zwycięskie opowieści

Wydawnictwo: MT Biznes
6,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377460818
liczba stron
316
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Alf

W Zwycięskich opowieściach Guber pokazuje, jak wyjść poza bezduszne slajdy, fakty i liczby zawarte w prezentacjach tworzonych przy pomocy programu PowerPoint oraz tworzyć opowieści z przesłaniem, będące przekonującymi wezwaniami do działania. Oto niektóre z metod działania proponowanych przez Gubera: • Przede wszystkim – szybkie przykuwanie uwagi słuchaczy. • Motywowanie ludzi za pomocą...

W Zwycięskich opowieściach Guber pokazuje, jak wyjść poza bezduszne slajdy, fakty i liczby zawarte w prezentacjach tworzonych przy pomocy programu PowerPoint oraz tworzyć opowieści z przesłaniem, będące przekonującymi wezwaniami do działania. Oto niektóre z metod działania proponowanych przez Gubera:
• Przede wszystkim – szybkie przykuwanie uwagi słuchaczy.
• Motywowanie ludzi za pomocą okazywania entuzjazmu.
• Budowanie opowieści na fundamencie zainteresowań słuchaczy.
• Zmienianie pasywnych słuchaczy w aktywnych uczestników opowieści.
• Używanie technik odwołujących się do emocji w celu wywołania dużego zaangażowania słuchaczy.

Wiarygodności teorii o skuteczności historii z przesłaniem dodają liczne wypowiedzi gości Petera Gubera – mistrzów snucia zwycięskich opowieści, którzy dzielą się z autorem i z czytelnikami swoimi doświadczeniami. Do tego grona zaliczają się między innymi: założyciel serwisu YouTube Chad Hurley, trener NBA Pat Riley, projektantka mody Norma Kamali, promotor misji badawczej na Marsa Gentry Lee, dyrektor generalny firmy Under Armour Kevin Plank, były prezydent Republiki Południowej Afryki Nelson Mandela, światowej sławy iluzjonista David Copperfield, reżyser filmowy Steven Spielberg, powieściopisarka Nora Roberts, legenda rocka Gene Simmons oraz lekarz i pisarz Deepak Chopra.
Po zapoznaniu się z wypowiedziami tych niezwykłych ludzi będziesz wiedział, jak formułować i opowiadać naprawdę przekonujące historie, umożliwiające przekształcanie słuchaczy w pełnych pasji rzeczników realizacji twoich celów.

 

źródło opisu: http://www.mtbiznes.pl/b729-zwycieskie-opowiesci.htm

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/foto/zwycieskie_opo188pix.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (17)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 246
Tomek O | 2015-07-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 13 lipca 2015
książek: 306
sekerus | 2015-06-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 65
horyzontbezkonca_pl | 2014-12-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 27 grudnia 2014
książek: 1387
ToRn | 2017-10-07
książek: 38
Dominik | 2017-08-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 71
kpr | 2017-08-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 51
Michał | 2017-08-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 33
Mashy | 2016-12-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 33
krzaku7 | 2016-06-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3254
ESOLADY | 2016-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 7 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
Powiązane treści
Kurs Kreatywnego Pisania - lekcja 3

Udostępniamy dzisiaj trzeci rozdział Kreatywnego Kursu Pisania Miasta Literatury UNESCO zatytułowany Czemu początek, środek i koniec są pisarzowi niezbędnePoczytajcie i posłuchajcie co na temat fabuły mówią Dominika Słowik i Andrzej Saramonowicz.


więcej
więcej powiązanych treści
zgłoś błąd zgłoś błąd