Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Skuteczny marketing w małej firmie

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
Seria: Onepress Small Business
Wydawnictwo: Helion
6 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Successful marketing for the small business
data wydania
ISBN
8373618198
liczba stron
327
słowa kluczowe
marketing, mała firma, firma, biznes
kategoria
poradniki
język
polski

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków...

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe. Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się: jak badać rynek?, jak ustalać cenę?, jak zdobywać rozgłos, nie wydając na to dużych pieniędzy?, jak projektować reklamy?, jak przygotowywać się do udziału targach i wystawach?, jak pisać listy do klientów?, jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?, jak troszczyć się o klienta?, jak zaprojektować dobrą stronę internetową?. Skuteczny marketing w małej firmie to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2005

źródło okładki: http://helion.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (15)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 32
Adrian | 2013-08-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 17
Michał | 2013-01-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 10 lipca 2012
książek: 171
kurekq | 2010-08-25
książek: 845
arv | 2016-03-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 271
arg | 2015-07-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 621
Rina | 2014-09-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2830
Anastazja | 2013-09-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 533
Kama86 | 2012-12-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2011 rok
książek: 177
cola | 2012-11-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 5 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd