Skuteczny marketing w małej firmie
- Kategoria:
- poradniki
- Seria:
- Onepress Small Business
- Tytuł oryginału:
- Successful marketing for the small business
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2005-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-01-01
- Liczba stron:
- 327
- Czas czytania
- 5 godz. 27 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8373618198
- Tłumacz:
- Tomasz Rzychoń
- Tagi:
- marketing mała firma firma biznes
Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe. Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się: jak badać rynek?, jak ustalać cenę?, jak zdobywać rozgłos, nie wydając na to dużych pieniędzy?, jak projektować reklamy?, jak przygotowywać się do udziału targach i wystawach?, jak pisać listy do klientów?, jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?, jak troszczyć się o klienta?, jak zaprojektować dobrą stronę internetową?. Skuteczny marketing w małej firmie to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu.