Rewolucja social media

Okładka książki Rewolucja social media
Michał Sadowski Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
214 str. 3 godz. 34 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-12-07
Data 1. wyd. pol.:
2012-12-07
Liczba stron:
214
Czas czytania
3 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324643950
Tagi:
facebook instagram marketing social media sadowski
Średnia ocen

                5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
119 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
262
248

Na półkach:

Osobom interesującym się marketingiem internetowym i środowiskiem start-upów nie trzeba przedstawiać Michała Sadowskiego i jego firmy Brand 24. Sięgnąłem po „Rewolucję social media” z wielkimi nadziejami i oczekiwaniami. Hm, może za bardzo, gdyż w trakcie lektury nie było ani rewolucji, ani wypieków na twarzy.

Długo podchodziłem do tej recenzji, bo - po pierwsze - bardzo cenię Sadowskiego, oraz - po drugie - wciąż się uczę social mediów i liznąłem z tej pozycji garść inspiracji. Jest przyzwoitym wprowadzeniem w świat mediów społecznościowych. Nakreśla różne aspekty z nimi związane, takie jak kontrola i analiza treści czy porady jak poprawnie budować wizerunek i czego należy unikać.

Co w takim razie jest nie tak? Na pewno trochę nuży ogólnikowy styl opisywania prezentowanych zagadnień. Brakuje rozwinięcia podanych techniki działania, jak jest to przedstawione w innej pozycji wydawnictwa One Press, „Lubię to!” Dave’a Karpena. Oczywiście, sam Sadowski zaznaczył we wstępie nie jest doświadczonym autorem, ale włożył w tą książkę wiele serca. Czuje się jedno i drugie, z czego to drugie pomaga przełknąć braki pierwszego.

W „Rewolucji social media” główny nacisk położony jest na kwestie monitoringu social mediów i kontrolowaniu treści poświęconych marce. Czytelnik powinien być na to przygotowany, bo już na okładce zaprezentowano hasłowo zagadnienia szerzej omawiane w dalszej części, a poza tym to jest specyfika działań firmy autora. Książka jest w miarę dyskretną i nienachlaną reklamą firmy Brand 24, gdyż można również znaleźć opisy konkurencyjnych serwisów, więc autor uczciwie i otwarcie podszedł do tematu.

Warto do niej zajrzeć? Tak, jeżeli szukasz inspiracji do wdrożenia programu monitoringu social media. Na pewno przyda się twojej firmie i marce. Niekoniecznie, jeżeli chcesz poznać świat mediów społecznościowych. Podsumowując, nie umieścił bym jej na liście „musisz przeczytać”, ale może się przydać.

Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com

Osobom interesującym się marketingiem internetowym i środowiskiem start-upów nie trzeba przedstawiać Michała Sadowskiego i jego firmy Brand 24. Sięgnąłem po „Rewolucję social media” z wielkimi nadziejami i oczekiwaniami. Hm, może za bardzo, gdyż w trakcie lektury nie było ani rewolucji, ani wypieków na twarzy.

Długo podchodziłem do tej recenzji, bo - po pierwsze - bardzo...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    172
  • Chcę przeczytać
    148
  • Posiadam
    52
  • Teraz czytam
    10
  • 2013
    6
  • Chcę w prezencie
    5
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • Biznesowe
    2
  • Ebooki
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rewolucja social media


Podobne książki

Przeczytaj także