Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Wydawnictwo: Studio Emka poradniki
256 str. 4 godz. 16 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788385881117
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 187
- 146
- 50
- 9
- 6
- 4
- 4
- 3
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Oceniam tę książkę na 7 żeby nie psuc jej opinii. Bo rzeczywiście napisana jest bardzo fajnie. Tylko świat sprzedaży bardzo mocno się zmienił szczególnie po 2020. Może osoby, które ciągle muszą jeździć do klientów odbiorą ja inaczej ;)
Oceniam tę książkę na 7 żeby nie psuc jej opinii. Bo rzeczywiście napisana jest bardzo fajnie. Tylko świat sprzedaży bardzo mocno się zmienił szczególnie po 2020. Może osoby, które ciągle muszą jeździć do klientów odbiorą ja inaczej ;)
Pokaż mimo toPlusy: Ogromna ilość drogowskazów.
Minusy: Niestety to prawda, że jak ktoś jest dla ciebie miły, to chce twoich pieniędzy...
Jednak jest to wartościowa lektura.
Plusy: Ogromna ilość drogowskazów.
Pokaż mimo toMinusy: Niestety to prawda, że jak ktoś jest dla ciebie miły, to chce twoich pieniędzy...
Jednak jest to wartościowa lektura.
Autor racjonalnie podchodzi do sprzedaży i nie jak większość amerykańskich guru, którzy zalecają powtarzać przed lustrem słynne ,,jesteś zwycięzcą" -mówi wprost, że tylko wytrwałą pracą, działaniem i ilością poniesionego wysiłku możemy oczekiwać dobrych rezultatów.
Autor racjonalnie podchodzi do sprzedaży i nie jak większość amerykańskich guru, którzy zalecają powtarzać przed lustrem słynne ,,jesteś zwycięzcą" -mówi wprost, że tylko wytrwałą pracą, działaniem i ilością poniesionego wysiłku możemy oczekiwać dobrych rezultatów.
Pokaż mimo toPierwsza książka z dziedziny sprzedaży, którą przeczytałem. Być może dlatego mam wobec niej bardzo dobre zdanie. Jest to książka raczej dla początkujących handlowców, która ogólnie nakreśla sugerowany styl pracy w tej branży, nie wchodząc za bardzo w "sztuczki sprzedażowe". W moim przypadku pomogła mnie do jeszcze intensywniejszego myślenia w kierunku "jak sprzedać więcej".
Pierwsza książka z dziedziny sprzedaży, którą przeczytałem. Być może dlatego mam wobec niej bardzo dobre zdanie. Jest to książka raczej dla początkujących handlowców, która ogólnie nakreśla sugerowany styl pracy w tej branży, nie wchodząc za bardzo w "sztuczki sprzedażowe". W moim przypadku pomogła mnie do jeszcze intensywniejszego myślenia w kierunku "jak sprzedać więcej".
Pokaż mimo toGość sugeruje oszukiwanie klienta na rzeczach o które klient wyraźnie pyta, a więc mu na tym zależy, bo szkoda mu poświęcić 2 minuty na sprawdzenie specyfikacji. Niemoralny facet, ha tfu.
Gość sugeruje oszukiwanie klienta na rzeczach o które klient wyraźnie pyta, a więc mu na tym zależy, bo szkoda mu poświęcić 2 minuty na sprawdzenie specyfikacji. Niemoralny facet, ha tfu.
Pokaż mimo toKsiążka ta tylko pozornie jest historią sprzedawcy, który osiągnął mistrzostwo w swoim fachu 50 lat temu. Ten pozór jest dodatkowo potęgowany wyglądem okładki - wielkie, krzykliwe napisy, w banalnych kolorach, dodatkowo podbite hasłami typu "bestseller New York Times'a" albo "miliardy sprzedanych egzemplarzy". No wiecie - typowa "coachowa" okładka, taka z Paint'a. Ale stara prawda mówi: don't judge a book by its cover. I właśnie tutaj mamy przykład książki, której content nijak współgra z okładką. To, co najważniejsze w tej książce, jest między wierszami. Cały sprzedażowy mindset Girarda jest uniwersalny. Nie ma znaczenia, że opisał on swoje doświadczenia zawodowe z lat 60-tych i 70-tych ubiegłego stulecia. Oczywiście, wtedy były inne czasy niż dzisiaj. Inaczej kupowało się samochody, w ogóle inny był status posiadania samochodu, inaczej podchodziło się do samochodu jako dobra, faktycznie auta wymieniało się co kilka lat i ich ceny były bardziej przystępne w stosunku do mediany zarobkowej, niż to jest dzisiaj, 50 lat później. I nawet nie chodzi tylko o to, że Girard sprzedawał samochody w USA. Ogólnie, dzisiaj świat jest inny. Również w Polsce. A mimo to ja z tej książki wyłowiłem mnóstwo uniwersalnych tricków i dodatkowo bardzo prostych, które zmieniły nie tylko mój osobisty pogląd na kwestie sprzedaży i punktu widzenia sprzedawcy, ale też pomogły mi zawodowo, bo sam zajmuję się szkoleniami, również sprzedażowymi i od momentu przeczytania tej książki (pierwszy raz przeczytałem ją w 2016 roku) mocno zmodyfikowałem konspekt szkoleń sprzedażowych, co przełożyło się też na ich skuteczność. Co więcej, prowadzę szkolenia głównie dla właścicieli sklepów internetowych i wiedza nabyta z tej książki znacząco pomogła w zwiększeniu sprzedaży online. A w czasach zawodowej świetności Girarda nie było internetu, nie mówiąc już o sklepach internetowych. Moja rada dla czytających - po każdym rozdziale spróbujcie sobie odpowiedzieć na pytania: "Jak można to (to, co było w tym rozdziale),przełożyć na dzisiejsze realia?" Oraz" Czym można to zastąpić dzisiaj?" I chyba najważniejsze: "Jak zrobić to samo, ale w wersji cyfrowej?". Do mnie najbardziej przemówiły rozdziały o "Prawie 250" oraz ten o systemie wizytówek. Oczywiście sam też wtedy odpowiedziałem sobie na powyższe pytania. Reasumując: jeśli nie potraktujecie tej książki tylko jak zwykłej historii skutecznego sprzedawcy, ale potraktujecie ją jak zbiór wskazówek i rzetelnie odpowiecie sobie na wyżej przytoczone pytania, to zmienicie swój mindset sprzedażowy. Zapewniam.
Książka ta tylko pozornie jest historią sprzedawcy, który osiągnął mistrzostwo w swoim fachu 50 lat temu. Ten pozór jest dodatkowo potęgowany wyglądem okładki - wielkie, krzykliwe napisy, w banalnych kolorach, dodatkowo podbite hasłami typu "bestseller New York Times'a" albo "miliardy sprzedanych egzemplarzy". No wiecie - typowa "coachowa" okładka, taka z Paint'a. Ale stara...
więcej Pokaż mimo toCiekawa pozycja, ale raczej jako rys historyczny, aniżeli aktualnie wykorzystywane narzędzie przez handlowców :) Tak czy inaczej, pozycja obowiązkowa dla sprzedawców, a samozaparcie i poziom motywacji autora - wybitne! Girard miał coś czego dzisiaj brakuje wielu ludziom - totalnie nie przejmował się tym czy jest lubiany i akceptowany przez współpracowników, za to bardzo szczegółowo analizował dezaprobatę/odmowę ze strony Klientów.
Ciekawa pozycja, ale raczej jako rys historyczny, aniżeli aktualnie wykorzystywane narzędzie przez handlowców :) Tak czy inaczej, pozycja obowiązkowa dla sprzedawców, a samozaparcie i poziom motywacji autora - wybitne! Girard miał coś czego dzisiaj brakuje wielu ludziom - totalnie nie przejmował się tym czy jest lubiany i akceptowany przez współpracowników, za to bardzo...
więcej Pokaż mimo toPozycja raczej dla początkujących sprzedawców, nie mniej jednak zawodowiec na pewno też tutaj coś dla siebie znajdzie- choćby motywację :)
Pozycja raczej dla początkujących sprzedawców, nie mniej jednak zawodowiec na pewno też tutaj coś dla siebie znajdzie- choćby motywację :)
Pokaż mimo toJest to chyba jedyna książka, napisana przez sprzedawcę samochodów, który w swym zawodzie osiągnął mistrzostwo. Na jednym ze szkoleń wspomniano o nim i dlatego sięgnąłem po tą książkę. Joe Girard podaje wiele uniwersalnych rad, które po dziś dzień są aktualne, choć niektóre niestety się już zdezaktualizowały przez te blisko pół wieku od zakończenia przez niego praktykowania zawodu handlowca. Na pewno warto sięgnąć po tą książkę, by nie zapomnieć o najważniejszych zasadach handlu.
Jest to chyba jedyna książka, napisana przez sprzedawcę samochodów, który w swym zawodzie osiągnął mistrzostwo. Na jednym ze szkoleń wspomniano o nim i dlatego sięgnąłem po tą książkę. Joe Girard podaje wiele uniwersalnych rad, które po dziś dzień są aktualne, choć niektóre niestety się już zdezaktualizowały przez te blisko pół wieku od zakończenia przez niego praktykowania...
więcej Pokaż mimo toTo jedna z najlepszych książek o sprzedaży. Jeżeli ktoś pracuje w handlu powinien ją przeczytać. Książka opisuje różne techniki sprzedaży. Dużo zagrywek handlowych nie nadaje się w polskiej rzeczywistości ale pozostałe już tak.
To jedna z najlepszych książek o sprzedaży. Jeżeli ktoś pracuje w handlu powinien ją przeczytać. Książka opisuje różne techniki sprzedaży. Dużo zagrywek handlowych nie nadaje się w polskiej rzeczywistości ale pozostałe już tak.
Pokaż mimo to