Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje

Wydawnictwo: Świat Książki
7,78 (9 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
2
7
2
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Made to Stick : Why Some Ideas Survive and Others Die
data wydania
ISBN
9788324709946
liczba stron
336
kategoria
poradniki
język
polski

Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy specjaliści od komunikacji międzyludzkiej tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność i emocjonalność przekazu. Źle podane koncepcje giną, a dobrze opowiedziane stają się popularne. Klarowny wywód ubarwiają dziesiątki anegdot z życia....

Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy specjaliści od komunikacji międzyludzkiej tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność i emocjonalność przekazu. Źle podane koncepcje giną, a dobrze opowiedziane stają się popularne. Klarowny wywód ubarwiają dziesiątki anegdot z życia. Niezbędna lektura nie tylko dla menadżerów, speców od reklamy i nauczycieli.

 

źródło opisu: N/A

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 130
Dekadent | 2013-11-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2014 rok

Bardzo dobra.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd