Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje
336 str.
5 godz. 36 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Made to Stick : Why Some Ideas Survive and Others Die
- Wydawnictwo:
- Świat Książki
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 336
- Czas czytania
- 5 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324709946
Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy specjaliści od komunikacji międzyludzkiej tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność i emocjonalność przekazu. Źle podane koncepcje giną, a dobrze opowiedziane stają się popularne. Klarowny wywód ubarwiają dziesiątki anegdot z życia. Niezbędna lektura nie tylko dla menadżerów, speców od reklamy i nauczycieli.
Dodaj do biblioteczki