Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje

336 str. 5 godz. 36 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Made to Stick : Why Some Ideas Survive and Others Die
- Wydawnictwo:
- Świat Książki
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 336
- Czas czytania
- 5 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324709946
Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy specjaliści od komunikacji międzyludzkiej tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność i emocjonalność przekazu. Źle podane koncepcje giną, a dobrze opowiedziane stają się popularne. Klarowny wywód ubarwiają dziesiątki anegdot z życia. Niezbędna lektura nie tylko dla menadżerów, speców od reklamy i nauczycieli.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 200
- 19
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Ależ mam mieszane uczucia! Z jednej strony książka zdecydowanie warta polecania, z drugiej z wielkim “ALE”. Chodzi o Przyczepne historie Chipa i Dana Heath. Zacznę od tego, kto zdecydowanie powinien ją przeczytać. Każdy, kto zajmuje się w jakikolwiek wystąpieniami publicznymi, edukacją, tworzeniem treści, które mają zapadać w głowie, choć raczej na poziomie ogólnym. Do tego oczywiście osoby zajmujące się szeroko pojętym marketingiem oraz menadżerowie, mający za zadanie wyjaśniać pracownikom cele lub projekty. Ale tak naprawdę koncepcje zawarte w książce są dla każdego, kto kiedykolwiek będzie zmuszony przedstawić jakieś swoje idee innym. Zamiast tworzyć nudne prezentacje z abstrakcyjnymi zdaniami lub książkowymi definicjami, cytować liczby lub statystyki, formułować ogólnikowe zdania i hasła dzięki wskazówkom panów Heath ma szansę zbudować nieco bardziej atrakcyjny i zapadający w głowie przekaz.
[...]
https://www.speculatio.pl/przyczepne-historie/
Ależ mam mieszane uczucia! Z jednej strony książka zdecydowanie warta polecania, z drugiej z wielkim “ALE”. Chodzi o Przyczepne historie Chipa i Dana Heath. Zacznę od tego, kto zdecydowanie powinien ją przeczytać. Każdy, kto zajmuje się w jakikolwiek wystąpieniami publicznymi, edukacją, tworzeniem treści, które mają zapadać w głowie, choć raczej na poziomie ogólnym. Do...
więcej Pokaż mimo toEDIT: MT Biznes zapowiedziało nowe polskie wydanie tej książki jeszcze w 2020 r.! 😍🤗 Tytuł może być zmieniony. POLECAM!
Absolutnie rewelacyjna, wręcz kanoniczna, pozycja na temat perswazji i komunikacji. Świetny styl, błyskotliwe liczne przykłady i wzorcowa wręcz konstrukcja jako poradnika i samouczka. Stwierdzę wręcz, że żaden przyzwoity kurs copywritingu nie może się odbyć bez odwołania do wiedzy, którą między okładkami tej książki zawarli bracia Heath budując swój model komunikacyjno-perswazyjny. Niestety, pozycja dostępna jedynie na aukcjach za wysokie kwoty i w nielicznych bibliotekach (polecam ksero lub programy skanujące). Niezrozumiała jest decyzja polskiego wydawcy o braku wznowienia tego tytułu. Absolutny must read!
EDIT: MT Biznes zapowiedziało nowe polskie wydanie tej książki jeszcze w 2020 r.! 😍🤗 Tytuł może być zmieniony. POLECAM!
więcej Pokaż mimo toAbsolutnie rewelacyjna, wręcz kanoniczna, pozycja na temat perswazji i komunikacji. Świetny styl, błyskotliwe liczne przykłady i wzorcowa wręcz konstrukcja jako poradnika i samouczka. Stwierdzę wręcz, że żaden przyzwoity kurs copywritingu nie może się...
Bardzo dobra.
Bardzo dobra.
Pokaż mimo to