Marketing sportu

Okładka książki Marketing sportu Andrzej Sznajder
Okładka książki Marketing sportu
Andrzej Sznajder Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
316 str. 5 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
316
Czas czytania
5 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-208-1991-5
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
249
106

Na półkach: , ,

Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką marketingu sportowego. Książka napisana przez wybitnego praktyka i teoretyka - prof. Andrzeja Sznajdera. Jest to książka naukowa dlatego znajduje się w niej wiele teorii, jednak wszystko jest w idealny sposób zrównoważone.

Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką marketingu sportowego. Książka napisana przez wybitnego praktyka i teoretyka - prof. Andrzeja Sznajdera. Jest to książka naukowa dlatego znajduje się w niej wiele teorii, jednak wszystko jest w idealny sposób zrównoważone.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    11
  • Chcę przeczytać
    7
  • Posiadam
    3
  • Ulubione
    1
  • ABA___Pożyczone od ... / biblioteka
    1
  • 2013
    1
  • E-book
    1
  • Politologia, ekonomia
    1
  • Biznes / marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing sportu


Podobne książki

Przeczytaj także