Marketing sportu
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
316 str. 5 godz. 16 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 316
- Czas czytania
- 5 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-208-1991-5
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 11
- 7
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką marketingu sportowego. Książka napisana przez wybitnego praktyka i teoretyka - prof. Andrzeja Sznajdera. Jest to książka naukowa dlatego znajduje się w niej wiele teorii, jednak wszystko jest w idealny sposób zrównoważone.
Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką marketingu sportowego. Książka napisana przez wybitnego praktyka i teoretyka - prof. Andrzeja Sznajdera. Jest to książka naukowa dlatego znajduje się w niej wiele teorii, jednak wszystko jest w idealny sposób zrównoważone.
Pokaż mimo to