Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing sportu

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
6,5 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8320817393
liczba stron
268
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Inne wydania

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (14)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 402
Damian | 2013-03-10
Przeczytana: 11 marca 2013

Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką marketingu sportowego. Książka napisana przez wybitnego praktyka i teoretyka - prof. Andrzeja Sznajdera. Jest to książka naukowa dlatego znajduje się w niej wiele teorii, jednak wszystko jest w idealny sposób zrównoważone.

książek: 786
książek: 154
Lucassuss | 2013-10-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 337
Demios | 2013-07-24
Przeczytana: 2013 rok
książek: 40
SirLolson | 2016-11-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 76
Dagmara | 2016-09-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 111
kkasiag | 2015-10-25
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: październik 2015
książek: 252
PARN | 2014-06-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 427
ann | 2014-04-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 253
matys | 2013-12-09
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 4 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd