Technologie mobilne w marketingu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2014-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-01-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326432125
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.
Autor szczegółowo omawia:
trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów i specjalistów w dziedzinie marketingu, którzy pragną poznać najnowsze tendencje w marketingu mobilnym i są zainteresowani tym, aby ich przedsiębiorstwa stały się bardziej innowacyjne i konkurencyjne na rynku krajowym i międzynarodowym.
Niniejsza książka jest pierwszą polską publikacją, która w tak kompleksowy, ciekawy i usystematyzowany sposób prezentuje zmiany, jakich technologie mobilne dokonują w krajobrazie społeczno-gospodarczym, zachowaniach konsumentów oraz sposobach docierania do klienta. Dzięki zawartym w tej publikacji wynikom badań i studiom przypadków dowiadujemy się, jak dynamicznie wkraczamy w erę post-PC.
Dr hab. Grzegorz Mazurek, prof. Akademii Leona Koźmińskiego
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE