Jak myślą klienci
Profesor Gerald zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponujea Prawdziwą rewolucję spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.Gerard zaltman jest Profesorem zarządzania i Ekonomii na Harvard Business Schooloraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 47
- 14
- 8
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Dobra książka o zachowaniach konsumenckich, których często nie jesteśmy świadomi jako marketingowcy a tym bardziej ludzie. Oparta na badaniach, momentami za mocno sprzedająca Metodę Wydobywania Metafor Zaltmana...ale ogólnie, warta przeczytania.
Dobra książka o zachowaniach konsumenckich, których często nie jesteśmy świadomi jako marketingowcy a tym bardziej ludzie. Oparta na badaniach, momentami za mocno sprzedająca Metodę Wydobywania Metafor Zaltmana...ale ogólnie, warta przeczytania.
Pokaż mimo to