rozwińzwiń

Psychologia kontaktu z klientem

Okładka książki Psychologia kontaktu z klientem Ewa Łodygowska
Okładka książki Psychologia kontaktu z klientem
Ewa Łodygowska Wydawnictwo: Krajowa Agencja Wydawnicza nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
194 str. 3 godz. 14 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Psychologia kontaktu z klientem
Wydawnictwo:
Krajowa Agencja Wydawnicza
Data wydania:
2001-04-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-04-01
Liczba stron:
194
Czas czytania
3 godz. 14 min.
Język:
polski
ISBN:
83-88072-46-3
Tagi:
klient psychologia
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
407
232

Na półkach:

Bardzo dobry poradnik dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą, ale też dla tych, którzy już jakiś czas pracują w obsłudze klienta i chcą sobie uporządkować pewne rzeczy.

Napisane przystępną formą (bez naukowych dywagacji i teorii).

Można nauczyć się jak rozpoczynać współpracę, jak prowadzić rozmowę z klientem znudzonym, sfrustrowanym, nieśmiałym, rzeczowym itd. Jakie są postawy klienta w różnych sytuacjach. Jak radzić sobie ze stresem i jak być asertywnym. Zawiera przydatne rady typu: "uzasadniaj, czemu dzwonisz albo czemu coś proponujesz używając spójników: dlatego że, ponieważ, bo" + przykłady czemu to działa.
Nie jest ani za długa, ani za krótka.

Polecam wszystkim z call center i przedstawicielom handlowym.

Bardzo dobry poradnik dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą, ale też dla tych, którzy już jakiś czas pracują w obsłudze klienta i chcą sobie uporządkować pewne rzeczy.

Napisane przystępną formą (bez naukowych dywagacji i teorii).

Można nauczyć się jak rozpoczynać współpracę, jak prowadzić rozmowę z klientem znudzonym, sfrustrowanym, nieśmiałym,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Psychologia kontaktu z klientem


Podobne książki

Przeczytaj także