Opinie użytkownika
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Tysiąc odcieni bieli'' Agnieszka Kowalska-Bojar
✧ Wiecie co? Ciężko mi zebrać myśli po przeczytaniu tej książki, ale dam z siebie wszystko, aby opisać swoje odczucia bez spojlerów. Chociaż nie będę ukrywać, będzie ciężko, ale proszę Was, wczytajcie się w opinie.
✧ ''Tysiąc odcieni bieli'' to historia dwójki osób, które pochodzą z różnych światów. On...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Pocałunki w ciemności'' Nell Grudzień
✧ Lubię Was własnymi słowami zachęcać do przeczytania mojej najnowszej opinii, ale tak, jak poprzednio poproszę o wczytanie się w recenzję. Zdaję sobie sprawę, że moje wypowiedzi o książkach są szczegółowe i długie, ale możecie zrobić sobie przecież przerwę od aktualnie czytanej powieści, aby zapoznać się z moją...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Fu#ker'' Katarzyna Mak
✧ Nie chce się zbytnio rozpisywać tak, jak mam w zwyczaju to robić, zapowiadając każdą nową recenzję. Tym razem wczytajcie się w tekst, tak będzie najlepiej. Natomiast wydawnictwu wydawnictwo_spark dziękuję za możliwość współpracy przy tej powieści.
✧ ''Fu#ker'' To kolejna książka, która mnie rozczarowała. Spodziewałam się wielu...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Liliana'' Katarzyna Kasmat
✧ Nie potrafię pozbierać emocji, które mną targają po przeczytaniu tej powieści. Zawsze wtedy, kiedy opowieść mocno igra z moją emocjonalną stroną, pozwałam sobie na dzień lub dwa oddechu, chociażby po to, aby ostudzić emocje. Dziś postanowiłam napisać Wam kilka słów od razu po przeczytaniu tej historii, ponieważ uważam, że tę...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Każdy rok Tommy’ego Llewelyna'' Michael Thompson
✧ Staram się dotrzymywać słowa jeśli składam obietnice. Oto jestem z nową opinią, na którą czekaliście. Wczoraj wieczorem zakończyłam swoją przygodę z Tommym. Jak przez nią przebrnęłam, nie mam pojęcia. Szczerze powiedziawszy, nie jestem pewna czy gatunek fantasy, science fiction jest gatunkiem, który mi...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Miłość szyta na miarę'' Paulina Wiśniewska
✧ W weekend udało mi się skończyć piękną opowieść, która zostanie w moim sercu na długo. Była to powieść z polecenia, jak się okazało idealne trafiona w mój gust czytelniczy.
✧ ''Miłość szyta na miarę'' jest opowieścią niezwykle fascynującą oraz emocjonującą po prostu taką, która przenosi nas czytelników do...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Zuzia'' Dawid Dołba
✧ Początek tygodnia rozpoczął się u mnie niestandardowo. Razem z moją siostrzenicą zabrałyśmy się za lekturę z literatury dziecięcej. Wyglądało, to tak: młoda słuchała, a ciocia czytała. Nie obyło się również bez gradu pytań ze strony mojej małej słuchaczki.
✧ ''Zuzia'' w moim odczuciu jest dość zagmatwaną książeczką dla dzieci w...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Serca ze śniegu i płomieni'' Monika Magoska-Suchar
✧ W ostatnią godzinę Lutego udało mi się dokończyć czytanie powieści, co do której miałam lekkie obawy, ale i tu sprawdziło się przysłowie ''Nie taki diabeł straszny, jak go malują''.
✧ ''Serca ze śniegu i płomieni'' Na pierwszy rzut oka może Wam się wydawać standardowym romansem, takim jednym z wielu, z...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''I miss you'' Sylwia Wyka''
✧ Udało mi się w nocy skończyć tę opowieść. Jestem usatysfakcjonowana i zadowolona. Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością Sylwii, które zaliczam do udanych.
✧ ''I miss you'' Jest piękną powieścią młodzieżową o miłości, która zaczęła się w latach młodzieńczych i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że młodzież potrafi...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Shades of revenge'' Magdalena Jachnik & Ewelina Kwiatek
✧ Moją pierwszą recenzją w tym roku, będzie opinia o książce, a właściwie serii, którą chcę poznać. Mam nadzieję, że uda mi się Was zachęcić do poznania bohaterów oraz ich losów. Nie od dziś wiadomo, że jestem fanką motywu MC i jak to ja obok tej powieści nie mogłam przejść obojętnie.
✧ ''Shades of...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Święta po sąsiedzku'' Anna Wolf
✧ Ciekawość była silniejsza, gdy pierwszy raz zobaczyłam tę książkę musiałam po nią sięgnąć i ją przeczytać. A, że za dziewięć dni święta nadarzyła się ku temu idealna okazja. Zatem mam nadzieję, że moje wrażenia po przeczytaniu tej opowieści zachęcą również Was do zapoznania się z tą historią.
✧ ''Święta po sąsiedzku'' to...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Brudny układ'' p.m.gcollins_autor
✧ Wielokrotnie mówiłam, że ten rok rozpieszczał mnie bardzo fajnymi debiutami. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie duet, o którym chcę Wam dziś powiedzieć kilka słów. Czy będzie to optymistyczna wypowiedź? Przekonajcie się sami...
✧ ''Brudny układ'' to debiutancka powieść, w której dwudziestosiedmioletnia Livia...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Ghost'' Anna Wolf
✧ Przyszedł czas na pierwszą Grudniową recenzję. Co prawda opowieść zaczęłam czytać jeszcze w listopadzie, ale nie udało mi się jej skończyć w terminie, który zaplanowałam. Postanowiłam, więc opowiedzieć Wam o tej historii na początku tego miesiąca.
✧ ''Ghost'' to drugi tom z serii Storm Riders MC.
Dla bikera Klub od zawsze jest na...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
„The queen of fight” pisarz Babeczka
✧ Lubię powieści, przy których mogę się śmiać i zrelaksować. Chcę Wam dziś przybliżyć pewną historię, od której ze śmiechu bolał mnie brzuch, a kąciki ust dosłownie myślałam, że mi pękną.
✧ „The queen of fight” To nieszablonowa, nieprzewidywalna, surrealistyczna komedia z odrobiną sarkazmu i romansu w tle.
Bastion...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Tomek w krainie piramid'' Ferdek Wojciech
✧ Jestem bardzo zaskoczona takim obrotem spraw. Pierwszy raz, odkąd prowadzę sociale książkowe pojawi się u mnie kilka słów o przygodach rezolutnego chłopca, który może spodobać się waszym pociechom.
✧ ''Tomek w krainie piramid'' otwiera serię o przygodach chłopca, który po przeprowadzce musi się odnaleźć w nowym...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Ktoś mi bliski'' Ilona Gołębiewska
✧ Spędziłam kilka fantastycznych dni z książką, którą od dłuższego czasu miałam w planach. Mówiąc szczerze powieść, o której chce, Wam dziś opowiedzieć spełniła, moje oczekiwania czytelnicze. Co bardzo mnie cieszy, ponieważ postaram się częściej sięgać po tego rodzaju powieści.
✧ ''Ktoś mi bliski'' to piękna świąteczna...
✧ Recenzja przedpremierowa ✧
''Zaplątani 2. Druga pętla'' Iza Maciejewska
✧ Moja intuicja mnie nie zawiodła od początku czułam, że ta powieść będzie warta wszystkiego. Z początkiem nowego tygodnia wjeżdżam naładowana pozytywną energią. Kolejna opowieść spełniła moje oczekiwania czytelnicze. Radość jaka mnie ogarnęła w momencie, gdy dostałam się na listę recenzentów jest...
✧ Patronat Medialny ✧
''Ryzykowna propozycja'' K.A. Zysk
✧ Nie mogłam się wprost doczekać, kiedy opiszę swoje odczucia po przeczytaniu tej powieści, jak się czyta, praktycznie cały czas historie erotyczne i mafijne. Rzadko kiedy ma się wtedy czas na zastrzyk dobrego humoru podczas czytania.
✧ ''Ryzykowna propozycja'' to ósma pełno wymiarowa powieść od K.A. Zysk, w...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Besties na zawsze'' Magdalena Winnicka
✧ Wieczorową porą udało mi się skończyć powieść, którą bardzo chciałam poznać. I teraz chcę podzielić się z Wami moimi wrażeniami. Osobiście bardzo się cieszę, że dostałam możliwość, aby poznać tę historię.
✧ ''Besties na zawsze'' to powieść, w której Connora i Kate łączy szczególna więź, która zrodziła się w...
✧ 𝑅𝑒𝑐𝑒𝑛𝑧𝑗𝑎 ✧
''Miłość jak wino'' Mirosława Kubiak
✧ Swoje odczucia po przeczytaniu tej powieści miałam Wam przedstawić we Wrześniu. Jest to opowieść, która według mnie jest bardzo fajna i można z nią spędzić mile jesienne, chłodne wieczory.
✧ ''Miłość jak wino'' to debiutancka opowieść o pięknej, ale trudnej miłości, którą los praktycznie cały czas wystawia na próbę....