Opinie użytkownika
Tym razem mamy odczynienia nie ze zbiorem opowiadań a pełno fabularną historią. Jest tu bardzo dużo akcji. Świetnie też rozwija się współpraca i przyjaźń między czwórką przyjaciół z magicznej uczelni którzy z dnia na dzień dowiadują się o sobie co raz więcej.
Akcja jest szybka nie brakuje magii zaklęć intryg.
Jest to mega pozycja polecam serdecznie ja bawiłam się przednio...
Kolejna super odsłona przygód dwójki magicznego rodzeństwa i ich dziadka oraz cyrkowych przyjaciół. W tej części jeszcze więcej magii i magicznych istot. Podróż pełna emocji zarówno tych trudnych jak i ty przyjemnych.
Czyta się rewelacyjnie szybko. Język łatwy i przyjemny ale oddający całą atmosferę i koloryt akcji. Zróżnicowani bohaterowie o indywidualnie zarysowanych...
"Klin" to pierwsza część " Przygód Joanny" otwiera klasyczna serię kryminałów autorstwa Pani Chmielewskiej.
Jest to moja ulubiona seria książek. Mam do niej wielki sentyment i chętnie sięgałam po nie w czasach licealnych.
Postanowiłam tym samym w ramach poprawy swojego humoru wrócić do jej przygód.
Główna bohaterka w tej części zostaje wplątana całkowicie przez przypadek...
Kiedy ostatnimi czasy miałam książkę Pani Chmielewskiej w ręku ? No cóż gdzieś w czasach licealnych bo to właśnie wówczas królowa kryminału zaskarbiła sobie moje serce i do dnia dzisiejszego zajmuje w nim szacowne miejsce jednej z ulubionych i chętnie czytanych autorek.
Więc gdy w moje łapki wpadło "Dzikie białko" z wielką chęcią i sentymentem postanowiłam przeczytać...
Franek i Finka są super !!!!
Ta dwójka rodzeństwa o niezwykłych zdolnościach wchodzi dopiero w magiczny świat. Dzięki niezwykłemu cyrkowi który prowadzi ich dziadek poznają swoje ukryte zdolności magiczne oraz inne niezwykłe stworzenia.
A w tej książce ich nie brakuje zapewniam.
Najbardziej irytującą postacią dla mnie była smarkata psychopatyczna wręcz księżniczka elfów...
Piąta część serii która dosłownie i w przenośni rozwaliła mi mózg. Boom!!!
Nie wiem jak ocenić tę książkę. Bardzo lubię tę serię ale tę część naprawdę wyjątkowo kiepsko mi się czytało. Owszem były momenty super i cała afera kryminalna była naprawdę intrygująca. Jednak całe wrażenie dla mnie psuła relacja uczuciowa miedzy Sewerynem a Kają. Ja nie lubię romansów i miałam...
Wow !!!!
Pierwsze spotkanie z Panią Magdaleną a taka rewelacja.
To naprawdę dobra książka. Całość zawiera trzy różne opowiadania które opisują perypetie trójki studentów i ich znajomych z wydziału magii w Krakowie.
Akcja pierwsza klasa cały czas coś się dzieje. Bohaterowie zarówno główni jaki drugoplanowi to wybuchowe mieszanki. Język bogaty ale prosty z odrobiną humoru...
I tak o to jestem po lekturze ostatniej już niestety części Garstek z Ustki. Zżyłam się z tą rodziną i trochę mi smutno że to już koniec.
"Denat wieczorową porą" to książka która skupia się na tajemnicach Marii Garstki seniorki rodziny oczywiście nie zabrakło tutaj pozostałych bohaterów w tym mojej ulubionej Madzi.
Ta część bogata jest w nienawiść chęć zemsty długo...
Druga część Garstki z Ustki to zdecydowanie książka obyczajowa z kryminałem w tle. W tej część jest jeszcze więcej emocji układających się w mega wachlarz od totalnej radości po totalne przygnębienie.
Bardzo ujmujące są relacje rodzinne oraz tajemnice odkrywane krok po kroku.
Nie zabrakło również bardzo interesujących postaci drugoplanowych dodających kolorytu całej...
Książka Pani Jadowskiej którą ubóstwiam za jej świat fantasy tym razem kreuje świat afer kryminalnych w nadmorskiej Ustce. Do której to po latach powraca Magda Garstka i na dzień dobry wplątuje się w aferę z trupem w roli głównej. Można by rzec kryminał jakich wiele ale mnie ujął przede wszystkim emocjami płynącymi z każdej strony tej historii.
To przesympatyczna i...
Książka Pana Berrego pt"Dziedzictwo Templariuszy " to pierwszy tom serii z Cottonem Malonem oraz moje pierwsze spotkanie z autorem.
Głównego bohatera poznajemy jako byłego agenta Departamentu Sprawiedliwości wydziału Magellan Billet który obecni prowadzi własny antykwariat. Wszystko zmienia się gdy na jego drodze staje była przełożona Stephanie Nell wraz z którą w świat...
"Cyberpunk" to odmiana fantastyki naukowej opisująca funkcjonowanie ludzi w otoczeniu zaawansowanej technologi komputerowej i informatycznej.
Podstawowymi elementami składowymi jest 3M:
*MIASTO
*MASA
*MASZYNA
Tak oto książka autorstwa Pana Kosika opisuje życie w mieście molochu jakim jest kalifornijska technopolia Night City. Książka nawiązuje do uniwersum popularnej gry...
Odkrycie Pani Marty Obuchowskiej skutkowało atakami śmiechu poprawą humoru a dodatkowo kilkoma ciekawostkami natury historycznej.
Książka po mimo wątku kryminalnego i Camorry wędrującej strona po stronie jest napisana łatwym językiem obfitującym w wiele śmiesznych gaf.
Bohaterzy zyskują na sympatii a sama historia jest bogata w liczne wątki które wciągają czytelnika....
"Katia" to kolejne dzieło Pani Jadowskiej które skradło mi serce. Tytułowa bohaterka przypadła mi do gustu od pierwszych stron książki i z każdą kolejną moja sympatia do niej tylko rosła.
Róż okładki jaki i " ... love story" w tytule to tylko zmyłka gdyż z książki wychodzi czysta atmosfera mroku i boskich tajemnic a emocje wcale nie mają różowych odcieni.
Opisy miejsc...
"Malowany człowiek" to pierwszy tom Cyklu Demonicznego autorstwa Petera V. Bretta który w Polsce został wydany w dwóch częściach. Pierwsza z nich ukazała się w 2008 roku i dopiero po 15 latach zawitała w moje ręce.
No cóż ... żałuje że tak późno bo książka jest naprawdę dobra napisana prostym językiem wyrażającym emocje i budującym napięcie. Powieść umieszczona jest w...
Świat Koźlaczek wita ponownie a w nim magia idąca w parze z doskonałym humorem. Książka trzyma poziom i szybko się ją czyta a wspaniała aura pozytywnego nastroju towarzyszy nam jeszcze długo po zamknięciu książki :)
Pokaż mimo to
Nie jestem !
I nigdy nie byłam fanką historii... ale kocham książki które zachęcają mnie do zagłębienia się w nieznane mi do tej pory miejsca i zapoznania się oraz poszukania informacji które posłużyły autorowi jako tło lub inspiracja do napisania książki.
Tak też stało się z książką Pana Mroza która zaintrygowała mnie swoim tytułem na tyle że poczytałam sobie to i owo...
Kocham Nikitę ubóstwiam odkrywać z nią jej tajemniczą przeszłość. Ubóstwiam jej moc i siłę przebicia oraz ostry język. Dla mnie to bardzo dobry zbiór opowiadań będący bogactwem emocji od rechotu śmiechu do łez płynących po policzkach. Całość jest świetnym uzupełnieniem "Afery na tuzin rysiów" :)
Pokaż mimo to
No że ja wcześniej nie miałam okazji chwycić "Zwiadowców" w swoje ręce !!!! Genialna książka!!!
Lekka z humorem w aurze tego co lubię czyli zamków lasów rycerzy i magicznych stworzeń. Dodatkowo akcja przygoda i bohaterowie do których ewidentnie zapałałam sympatią. To wszystko skradło moje serducho i długo nie mogłam wrócić do rzeczywistości myślami związana z Willem i jego...
Pani Jadowska zalicza się do grona moich ulubiony autorów a jej kolejna seria "Kroniki sąsiedzkie" z Nikitą w roli głównej to naprawdę miły powrót do Warsa i mrocznej Sawy. Główna bohaterka przechodzi tu małą wewnętrzną metamorfozę ale dzięki temu zyskuje moją jeszcze większą sympatię. Dodatkowo owi "sąsiedzi" to również wesoła i nie przewidywalna gromadka która stanowi...
więcej Pokaż mimo to