Opinie użytkownika
Świetnie opowiedziana historia przez Daniela Komorowskiego bardzo się poleca! Wikingowie przybywający z Północy do Europy z chęcią zdobycia złota, sieją totalny strach i śmierć. Najeźdźcy są bezwzględni, na czele Wikingów staje król Danii- Ragnar, a u jego boku synowie. Prawdopodobny następca Halfdan oraz Ivar nazywany Bezkostnym, który wzbudza we mnie najwięcej emocji. A...
więcej Pokaż mimo to. Książka typowo na odstresowanie się! Jest to drugi tom przygód Gai i Erosa. Nie ukrywam, że chciałam poznać dalsze losy tej pary, tym bardziej kiedy ich związek zaczął się z takim przytupem. Intensywny, ognisty i krótki romans którego owocem miłości jest ciąża bliźniacza. Ciekawość dalszych losów skusiła mnie na przeczytanie „Pragnienia Erosa”. Sielanka Państwa Ninis nie...
więcej Pokaż mimo toCzas na powrót do szkoły! Liceum Freuda postanowiło upomnieć się we wakacje i cofnąć nas do czasów szkolnych. Po rewelacyjnych poprzednich tomach z tej serii liczyłam, że poziom będzie jeszcze wyższy niż poprzedni. Czegoś mi brakowało i ciężko mi napisać co to było. Nie zrozumcie mnie źle, książka jest dobra, a wręcz bardzo dobra. Jak wszystkie pozycje od autora czyta się...
więcej Pokaż mimo toSeria z Igorem Brudnym to prawdziwy rollercoaster emocji. Dokładnie pamiętam jakie mi towarzyszyły przy poprzednich tomach, a „Bagno” to szaleństwo. Czytając, że książka ma tematykę polityczną nie byłam zachwycona, nie lubię i sama z siebie sięgam rzadko. A że książka trafiła w moje ręce i byłam bardzo ciekawa co u Igora i Julki to się nie powstrzymałam. Ciekawość...
więcej Pokaż mimo toPowieść kryminalno-sensacyjna z nutką romansu.. To było dla mnie bardzo intrygujące. Debiut młodego pisarza i to całkiem udany debiut. Bardzo byłam ciekawa tej książki, a niestety trochę ją odkładałam, bo ostatnio lepiej czyta mi się papier niż ebook, jednak dziękuje autorowi @krzysztofmyslinski za możliwość jej przeczytania. Młody włoski muzyk z niezwykle rozwijającą się...
więcej Pokaż mimo toZdecydowanie przeczytanie tej książki jest dla mnie największym zaskoczeniem. „Szpieg. Jak diler narkotyków został agentem w Korei Północnej”. Gdyby nie okładka to bym się nie zdecydowała (żartuje oczywiście). Biografia nigdy nie byłą mi po drodze, a jednak się zdecydowałam. Lekko nie było bo jednak nie moja tematyka, ale serio warto. Czasami prawda jest bardziej...
więcej Pokaż mimo to
Przygody detektyw Matyldy Dominiczak budzą we mnie ogrom pozytywnych emocji.
Książka pełna humoru, wciągająca od pierwszych stron.
Dzięki tej bohaterce polubiłam komedie kryminalne i czuje, że będę częściej po nie sięgać. Zabawne śledztwo, dialogi bohaterów zwłaszcza Matyldy z mężem sprawiały, że łzy leciały ze śmiechu.
Zagmatwane śledztwo, mącące osoby przy nim przez co...
Zgliszcza” Klaudii Muniak to absolutny hit. 🧡
Sięgając po jej kolejną książkę spodziewałam się czegoś innego i zdecydowanie się nie zawiodłam.
Przedstawienie świata jako portretu ziemi zniszczonej przez ingerencję człowieka połączone z wątkiem medycznym to coś co wyróżnia tę książkę i szczerze mogę ją polecić! 🧡
Kiedy zabraknie roślinności to zabraknie tlenu. Ludzie...
Dolina cieni” to książka przeczytana przeze mnie w mgnieniu oka. 😊
Gorzej z napisaniem recenzji, ale ostatnio mam mały zastój, a o powodach zastoju już niedługo i to nic związanego z książkowym światem. 🧡
Biorę się za pisanie i wyjaśniam, że ta książka jest kozacka. 🧡
Tak!
Zdecydowanie!
Sięgając po kolejną pozycję autora wiedziałam, że nie będę zawiedziona....
Lubicie niespodzianki? Ja zdecydowanie tak!
Jakiś czas temu zaskoczyła mnie przesyłka od @wydawnictwoczarnaowca z książką „Dom” Piotra Kościelnego! Bardzo dziękuje za egzemplarz i miłą niespodziankę. 🧡
Nie wiedziałam czego się spodziewać, bo to było moje pierwsze spotkanie z autorem i po skończeniu zbierałam szczękę z podłogi.
Czytając totalnie przepadłam. 🧡
Pomimo, że...
Drugi tom z Gabrielą Sawicką to coś na co czekałam.
Zdecydowanie to najlepsza seria tego roku. 🧡
Aż kusi mnie by napisać „kontrowersyjna i bezkompromisowa” z wstawki oglądanego przeze mnie kulinarnego programu. Dziwne porównanie ale całą książkę miałam je w głowie. 😄
Czasem dzieją się rzeczy, które nas przytłaczają i zamiast odpuścić i poprosić o pomoc brniemy w nie...
Każda kolejna książka Adriana Bednarka wzbudza we mnie ogrom emocji. Pozytywnych, negatywnych, po prostu wszystkich. Przy każdym czytanym zdaniu nachodzą mnie refleksje nad danymi zachowaniami czy sytuacjami.
Bardzo dziękuję za egzemplarz do recenzji @biblia_horroru @adrian_bednarek_pisarz @wydawnictwo_zaczytani 🧡
Po pierwszej części wiedziałam, że kolejną chcę przeczytać...
Nowa książka Marcela Mossa wzbudza ogromne emocje!
Dla mnie te emocje są niesamowite. 🧡
Odkładałam na później napisanie czegokolwiek o niej bo te emocje są tak silne a za razem tak kruche.🥺
Autor swoją nową książka zaszokował wszystkich.
Trzymające w napięciu kryminały/ thrillery zamienił na Young Adult. Przyznam szczerze, że od samego początku byłam pozytywnie...
„Ludzkie zwierzę” to zdecydowanie bardzo dobry kryminał. Klimat jest mroczny i brutalny, czyli to co lubię.
Nie można tutaj narzekać na nudę bo dzieje się!
Zakończenie pozostawia spory niedosyt, chce się czytać więcej i więcej, a lektura wcale nie należy do krótkiej.
Napięcie budowane jest stopniowo i z każdą kolejną stroną jesteśmy zarzucani makabrycznymi opisami...
Debiutujący Tomasz Żak „Trzydziestką” zaskoczył wszystkich.
"Dwudziestką” wskoczył na zupełnie inny poziom.
Mało powiedziane, że rozwinął skrzydła wręcz wyfrunął z gniazda.
Kuba Jabłoński wraz żoną Iwoną po wydarzeniach z przed pięciu laty wiodą, spokojne życie. Tak im się wydaje. Demony z przeszłości nie dają o sobie zapomnieć, dobijają się z każdej strony i namieszają...
Szpilki na nogach, charakterystyczny pewny siebie chód, cięty język i riposty na mistrzowskim poziomie to właśnie ona….. prokurator Gabriela Sawicka! 👠💄
Nowa seria Diany Brzezińskiej! Główną bohaterkę tej wyjątkowej serii już zapewne znacie, pojawiła się przelotnie w poprzedniej serii autorki z Adą i Krystianem.
Poznajemy ją jako zimną sukę, kobietę z większymi jajami niż...
Serce moje jest w milionach kawałkach po zakończeniu. Czasem warto przeczytać zupełnie coś innego i pozwolić otworzyć sobie oczy.
Możliwość zobaczenia świata oczami Nastki była niesamowita, chora na porażenie dziecięce dwudziestoletnia dziewczyna pokazała mi z jakimi trudnościami musi się zmagać w życiu codziennym. Dla mnie wyjście na zakupy to coś normalnego, a dla niej...
Jedna z dzisiejszych premier!
Przed wami najnowszy Marcel Moss „Zaginieni” tom drugi serii Echo za którym bardzo czekałam. Zdecydowanie ta część przebiła pierwszą i sprawiła, że poprzeczka co do następnych przygód Igiego i Sandry wzrosła w górę!
Rok 2007. Gabriela i Rafał wybrali się na romantyczny wypad nad Jeziorem Białym. Niespodziewanie Rafał znika. W sprawę zostaje...
Ten rok rozpoczął się u mnie debiutem i teraz miałam okazję przeczytać kolejny. Wiele razy powtarzałam, że je lubię. Nadal będę to robić i zdania jak na razie nie zmieniam….
A czeka mnie na pewno jeszcze jeden debiut, którego jestem ciekawa ale o tym później.
Wracając do „Burzy” to świetnie mi się ją czytało. Czuć w niej klimat małomiasteczkowy, gdzie wszyscy mieszkańcy...