Opinie użytkownika
Zacznę tak CZYTAJCIE, CZYTAJCIE!!! Ta opowieść ma wszystko: genialnych bohaterów, którym nie można odmówić charakteru, przygody w różnych wiekach, magiczne stwory prosto z Bałtyku, magię, miłość no czy ja muszę mówić coś więcej. „Śpiew morzycy”, bo o tej książce mowa autorstwa Jagny Rolskiej to jak na razie moje odkrycie roku. Seria Pajęczyna czasu to coś genialnego. Ja...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Czy to koniec historii?
POPR-ańcy to moja ukochana seria słuchowisk autorstwa Anny Sakowicz. A dziś premierę ma piąty tom o tytule „Polowanie na wandali” jest to ostatni (?) tom serii. Bo każda historia kiedyś musi się skończyć prawda (?).
Ale zacznijmy od początku, jakie przygody ze szczeniakami, Gambitem i Scurem czekają na nas tym razem. Jedno jest pewne nie ma nudy...
Opowiadania to dość specyficzna forma. Można by powiedzieć, że przecież jak coś ma ponad 100 stron to już, nim nie jest. Nie tego możemy się spodziewać. „Czasy, które nadejdą” to zbiór pięciu opowieści A. Pilipiuka. Szczerze powiem, że jeszcze nie miałam okazji przeczytać nic tego polskiego autora jednak po tej książce wiem, że w opowiadania Pan Pilipiuk umie, i to jeszcze...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Bo czasem jest tak, że zaczynamy komuś współczuć, a potem się okazuje, że to on jest bestią.
Człowiek jest niezwykle skomplikowaną istotą. Wiele emocji i zachowań. „Bojkot” Agnieszki Kulbat pokazuje to, co w nas najgorsze. To opowieść, która się czyta z zainteresowaniem, chce się poznawać kolejne szczegóły, ale zarazem po jej zakończeniu czuje się niesmak do bohaterów....
„Klątwa kani” enigmatyczny tytuł książki, która ostatnio wpadła na mój regał i cóż mogę powiedzieć książka nie była idealna miała parę minusów:
– Była stanowczo za krótka (na szczęście jest to pierwszy tom, więc dostaniemy dalszą część historii)
– Czyta się ją stanowczo za szybko, gdyż wartka akcja powoduje, że chcemy poznać kolejne jej części
– Ma za ciekawych i barwnych...
Z Marah Woolf mam specyficzny stosunek. Biorę napisana przez nią książkę, a potem odkładam już skończoną. Stanowczo za szybko czyta się jej książki. Oczywiście żartuję. Ale prawda jest taka, że autorka tworzy bohaterów i historie, od których nie da się oderwać. Tak też było tym razem. I choć „Siostra gwiazd” jest pierwszym tomem to wydaje mi się, że nie będziecie narzekać...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Cieszę się, że miałam okazję poznać pióro kolejnego polskiego autora. I się nie zawiodłam Marek Stelar stworzył zawiłą, wielowątkowa historię, której czas odgrywa niemałą rolę. Idealnie pokazująca jak decyzję zmieniają nasze życie, a ludzie nie zawsze są, tacy jak na pierwszy rzut oka może się wydawać.
Bardzo ciekawe spojrzenie na życie człowieka po zakładzie karnym....
Dziś książka nie do końca do czytania bo jednak na raz do niej nie usiądziecie. Można wracać do konkretnych stron.
Myślę że słowa zawarte w książce mogą komuś pomóc albo przypomnieć pewne sprawy.
***
Mamy początek roku. Jednak nie wszystkie sprawy nieraz udało się nam zamknąć jeszcze w starym roku. Jakieś siedzą nam w głowie i nie dają nam cieszyć się. Pamiętajmy, że to...
Pierwsza miłość to temat, który niewątpliwie towarzyszy każdemu człowiekowi. Jest to z jednej strony najcudowniejsze uczucie jednak z drugiej nieraz serce, aż zaczyna krwawić. Zwłaszcza kiedy obdarzamy uczuciami niewłaściwe osoby.
"Burn me" to pierwsza książka autorki, która miałam okazję czytać. I nie powiem podobała mi się. Muszę przyznać, że wyciągnęłam się w fabułę....
Książki Poppy J. Anderson mają coś w sobie. Są to historie, przy których uśmiech na buzi gwarantowany. Choć trzeba przyznać, że rollercoaster emocjonalny również znajdziecie na kartach jej powieści.
Co ja osobiście uwielbiam to, że z każdym tomem poznajemy kolejną historię zawodnika, ale dostajemy również informacje co tam u osób z poprzednich części. Dzięki temu można...
Już przy premierze pierwszego wydania wiedziałam, że chciałam przeczytać Szczury Wrocławia Roberta J. Szmidta. Dzięki Skarpa Warszawska mamy możliwość przeczytania tej serii w nowym wydaniu.
Cóż mogę powiedzieć, jeśli szukacie pełnoprawnej książki o zombie, to tu macie idealną propozycję.
Wciągająca i momentami wywierająca uczucia, że chce i nie chce się czytać dalej.
Super...
Minęło parę miesięcy, odkąd czytałam tę książkę, a dalej nie mogę zebrać słów. Czasami pisząc o jakiejś książce zastanawiam się jak opisać, to co czułam w trakcie czytania. „Inkwizycja Grzechy przeszłości” pozostawia czytelnika nie tylko z kacem książkowym, ale i konsternacja, o czym tak naprawdę była ta historia.
Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tego, ile razy ta...
Nowy rok, nowe postanowienia. Wiele osób daje sobie za cel zrobienie czegoś ze swoim wyglądem.
Dziś parę słów o książce dla dzieci mówiącej o temacie, który rzadko pojawia się w dziecięcej literaturze, a nie wątpliwie jest to ważny temat.
Cieszę się, że mogę patronować tak mądrym książkom.
***
Bajka „o dziku, który miał marzenie” to pierwsza książka dla dzieci, z którą...
„POPR-ańcy! Na tropie szajki kopytnych”, czyli już czwarta część cyklu, który polubiło wieku czytelników. Ja osobiście polecam poznać przygody nieustraszonej bandy w postaci audiobooka, ponieważ jest on genialnie przygotowany. Na pewno spodoba się nie tylko młodszym słuchaczom, ale i starsi szybko się wkręca w akcję. Oczywiście najpierw trzeba poznać poprzednie części. Jak...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to"19 stopni" można, by powiedzieć, że ma enigmatyczny tytuł. Tyle stopni trzeba przejść, by znaleźć się w londyńskim tunelu metra, by poczuć się bezpiecznie przed nalotem bombardowania na miasto. Książka pokazuje realia wojny. Młodych ludzi dorastających w obliczu nalotów, śmierci, wojny. Bazowana na wspomnieniach przypomina nam, że jeszcze parędziesiąt lat temu tak właśnie...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJa nie lubię zaczynać od złych rzeczy, więc najpierw o tym, co mnie oczarowało, czyli okładka, która jest po prostu boska jedna z piękniejszych, jakie w tym roku widziałam. Totalnie wpasowuje się w moje gusta do tego jeszcze złocenia w napisie no po prostu cudo, ale niestety to tyle co mogę powiedzieć, że mi się podobało w książce „Zeus królestwo Oriona”. Zwykle jak książka...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toUwielbiam być zaskakiwana przez książki i autorów, zwłaszcza że „Akademia magii” Marii Bujak jest jej debiutem. I, szczerze mówiąc, jak okładka mnie oczarowała opis zachęcił, a sama książka zawiera w sobie bardzo ciekawą historię, na której kontynuacje czekam z niecierpliwością. Świat stworzony przez autorkę bardzo przypadł mi do gustu. Bohaterowie tacy, za którymi chcę się...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to"Przeklinam nas" to pierwsza książka Anny Szafrańskiej, jaką miałam okazję czytać pod jej prawdziwym imieniem, a autorka ma już spoko książek na swoim koncie. Co do samej fabuły jest ona przewidywalna i nie da się w niej pogubić. Jednak czytał mi się ją naprawdę przyjemnie. Przeczytana naraz, więc umie zachęcić czytelnika do siebie. Jak dla mnie jest to książka dla...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
To co lubię w książkach Poppy J Anderson to małe nawiązania do poprzednich jej opowieści. Jednak każda z nich tworzy osobną historię.
Autorka umie tworzyć realnych bohaterów z realnymi problemami i choć każda ma wspólny akcent amerykańskiego footballu to są one niepowtarzalne. I czyta się to bardzo szybko. Poruszane są bardzo ważne tematy jak strata małego dziecka, rozwód,...
"Zielona gwiazdka”, czyli tytuł książki Katarzyny Mirek z uroczą okładką to opowieść w zimowym klimacie. Szczerze mówiąc, liczyłam na bardziej świąteczną historię. Był wątek świąt, jednak nie jest to stricte książka o tym. Bardziej nazwałabym ją sekretami rodzinnymi , kłamstwami i przypomnieniem, że prawda zawsze wyjdzie na jaw, a nasze zamiary, choć nieraz w naszym...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to