rozwiń zwiń

Zarządzanie kryzysem w social media

Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media
Monika Czaplicka Wydawnictwo: Onepress poradniki
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2013-11-25
Data 1. wyd. pol.:
2013-11-25
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324680313
Tagi:
kryzys social media biznes marketing facebook
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
137
4

Na półkach:

Tak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu wybuchają w weekendy?

Głównym minusem książki jest panujący chaos. Na różnych stronach dowiesz się wielu naprawdę przydatnych rzeczy. Jednak musisz się naszukać. Strony nie są ułożone planowo, przeplatają się tematy, co nie tworzy logicznej całości i każde czytelnikowi ostro przewertować książkę i poszukać. Ale warto!

Tak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    84
  • Przeczytane
    48
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    10
  • Chcę w prezencie
    3
  • Marketing
    2
  • 2014
    2
  • Marketing
    2
  • Psychologia
    1
  • Njpjo / biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zarządzanie kryzysem w social media


Podobne książki

Przeczytaj także