Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Okładka książki Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Monika Czaplicka
Okładka książki Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
Monika Czaplicka Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
204 str. 3 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2019-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2019-10-20
Liczba stron:
204
Czas czytania
3 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301208608
Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
415
108

Na półkach: ,

Przydatny podręcznik dla początkujących (ale i nie tylko) w marketingu, ale męczyła mnie zbyt duża liczba przypisów (to rozpraszające) oraz szybko zirytowały mnie odniesienia do randkowania/seksu.

Przydatny podręcznik dla początkujących (ale i nie tylko) w marketingu, ale męczyła mnie zbyt duża liczba przypisów (to rozpraszające) oraz szybko zirytowały mnie odniesienia do randkowania/seksu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    26
  • Przeczytane
    13
  • Posiadam
    2
  • Sprzedam
    1
  • Zarządzanie
    1
  • 2019
    1
  • MARKETING
    1
  • Marketing
    1
  • CHCĘ KUPIĆ
    1
  • Kareig
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Uwiedź klienta. Marketing w social mediach


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także