Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2013-05-24
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-05-24
- Data 1. wydania:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328344549
- Tłumacz:
- Zbigniew Waśko
- Tagi:
- motywacja inspiracja zarządzanie
Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. DLACZEGO jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve'a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów. Każdy z nas może zdobyć tę umiejętność. Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą. Przyciągnij do siebie ludzi i trwale zmień oblicze biznesu. Poznaj siłę DLACZEGO!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 1 288
- 773
- 169
- 83
- 17
- 15
- 15
- 14
- 12
- 12
Cytaty
Geniusz wielkich przywódców polega na tym, że oni dostrzegają to, czego większość z nas w ogóle nie widzi. Potrafią dać nam to, o czym nawet nie pomyślimy, by poprosić. Gdy wybuchła rewolucja komputerowa, użytkownicy pierwszych maszyn wcale nie żądali interfejsu graficznego. Jednak firma Apple coś takiego zaoferowała.
Opinia
Simon Sinek przedstawia tu koncepcję Złotego Kręgu, który składa się z trzech warstw:
• Co (zewnętrzna)
• Jak (środkowa)
• Dlaczego (wewnętrzna)
Przedstawia on tu firmy i osoby które:
• zaczynają od CO i kończą zazwyczaj na JAK oraz te
• zaczynające od DLACZEGO
i opisuje jak to wpływa na relacje z klientami i działania firmy.
Simon Sinek promuje tu opcję zaczynania od Dlaczego, które jest mieszanką tego kim jesteś, jakie masz wartości i tego co chcesz wnieść do świata. I, choć dotyczy przyszłości, tak naprawdę można go odkryć patrząc w przeszłość.
Praca w której zaczyna się od Dlaczego daje SPEŁNIENIE. Nie chodzi w niej o pieniądze a o wartość którą chce się wnieść. A pieniądze tak czy inaczej przychodzą.
Mi osobiście podoba się ta koncepcja. Wyobraźcie sobie jak inaczej wyglądałby świat, w którym zamiast skoncentrowania wyłącznie na zysku ludzie tworzyliby to co wynika z ich wartości i chęci wniesienia czegoś wartościowego do świata?
Simon Sinek przedstawia tu koncepcję Złotego Kręgu, który składa się z trzech warstw:
więcej Pokaż mimo to• Co (zewnętrzna)
• Jak (środkowa)
• Dlaczego (wewnętrzna)
Przedstawia on tu firmy i osoby które:
• zaczynają od CO i kończą zazwyczaj na JAK oraz te
• zaczynające od DLACZEGO
i opisuje jak to wpływa na relacje z klientami i działania firmy.
Simon Sinek promuje tu opcję zaczynania od...