rozwińzwiń

Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Okładka książki Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Simon Sinek
Okładka książki Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
Simon Sinek Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2013-05-24
Data 1. wyd. pol.:
2013-05-24
Język:
polski
ISBN:
9788324653461
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
118
4

Na półkach:

Simon Sinek pisze książki, jakie łatwo się czyta. Brakuje jednak w nich głębi, pomysłów oraz opisów praktycznych zastosowań idei, które chce szerzyć. Może po prostu autor nie jest urodoznym pisarzem, ale postać szanuję ^_^.

Simon Sinek pisze książki, jakie łatwo się czyta. Brakuje jednak w nich głębi, pomysłów oraz opisów praktycznych zastosowań idei, które chce szerzyć. Może po prostu autor nie jest urodoznym pisarzem, ale postać szanuję ^_^.

Pokaż mimo to

avatar
47
18

Na półkach:

Bardzo inspirująca. Szczególnie jak ktoś zaczyna prowadzić firmę albo jak już kilka lat prowadzi i mu się znudziło.

Bardzo inspirująca. Szczególnie jak ktoś zaczyna prowadzić firmę albo jak już kilka lat prowadzi i mu się znudziło.

Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

Czytając tą książkę miałem wrażenie że jest za długa. Autor często powtarzał te same tezy używając innych słów. Troche lanie wody, troche zacięta płyta. Mimo wszystko to pytanie DLACZEGO zapadnie w mojej pamięci i napewno będę się nim nieraz kierował.

Czytając tą książkę miałem wrażenie że jest za długa. Autor często powtarzał te same tezy używając innych słów. Troche lanie wody, troche zacięta płyta. Mimo wszystko to pytanie DLACZEGO zapadnie w mojej pamięci i napewno będę się nim nieraz kierował.

Pokaż mimo to

avatar
107
63

Na półkach: , , ,

Bardzo fajna koncepcja podejścia do budowania biznesu ale też do życia jako takiego, gdzie główną motywacją działania powinna byc odpowiedź na pytanie "Dlaczego". Spory zarzut mam jednak do samej formy przedstawienia całej idei. Według mnie książka jest bardzo rozwleczona, autor dokonuje często powtórzeń tych samych motywów opisując je trochę innymi słowami etc.

Bardzo fajna koncepcja podejścia do budowania biznesu ale też do życia jako takiego, gdzie główną motywacją działania powinna byc odpowiedź na pytanie "Dlaczego". Spory zarzut mam jednak do samej formy przedstawienia całej idei. Według mnie książka jest bardzo rozwleczona, autor dokonuje często powtórzeń tych samych motywów opisując je trochę innymi słowami etc.

Pokaż mimo to

avatar
49
47

Na półkach:

Marnotrawstwo papieru. Jak kogoś interesuje krasomówstwo autora to jest nagranie TED Talks na Youtube.

Książka to nowelizacja tego właśnie nagrania. Nic nowego, retrofitting przykładów pod tezę, brak jakichkolwiek konkretów - same wysokopoziomowe hasła.

Od marketingowca Sineka nic więcej się nie spodziewam.

Marnotrawstwo papieru. Jak kogoś interesuje krasomówstwo autora to jest nagranie TED Talks na Youtube.

Książka to nowelizacja tego właśnie nagrania. Nic nowego, retrofitting przykładów pod tezę, brak jakichkolwiek konkretów - same wysokopoziomowe hasła.

Od marketingowca Sineka nic więcej się nie spodziewam.

Pokaż mimo to

avatar
1352
788

Na półkach: ,

Trochę się rozczarowałem tą książką. Miałem inne jej wyobrażenie.
Nie dowiedziałem się jak to zrobić, żeby zaczynać od dlaczego...
A już ta nachalność w opisywaniu firmy z jabłuszkiem, do porzygania.
Nie polecam niestety.

Trochę się rozczarowałem tą książką. Miałem inne jej wyobrażenie.
Nie dowiedziałem się jak to zrobić, żeby zaczynać od dlaczego...
A już ta nachalność w opisywaniu firmy z jabłuszkiem, do porzygania.
Nie polecam niestety.

Pokaż mimo to

avatar
114
28

Na półkach:

Zdecydowanie jest tu kilka mądrych i ważnych rzeczy, ale dałoby się tę książkę skrócić o połowę.
Czasem ciężko uznać argumenty, kiedy jako jedyny przykład podaje się Apple, to inne firmy nie zaczynają od dlaczego?

Zdecydowanie jest tu kilka mądrych i ważnych rzeczy, ale dałoby się tę książkę skrócić o połowę.
Czasem ciężko uznać argumenty, kiedy jako jedyny przykład podaje się Apple, to inne firmy nie zaczynają od dlaczego?

Pokaż mimo to

avatar
189
181

Na półkach:

Oceniam jako bardzo dobrą z pewnym zastrzeżeniem. Jest to książka, która ukazuje pewne mechanizmy, które można zastosować w pewnych warunkach i sytuacjach, natomiast nie można traktować jej jako prawdy objawionej, która zawsze i wszędzie, i każdemu pomoże.
Uważam, że warto zapoznać się z całą teorią "Dlaczego" i związanym z nią "złotym kręgiem". Jest to na pewno ważne, by zdawać sobie sprawę z motywacji jaka stoi za naszymi działaniami i tym, że istnieje pewnego rodzaju "siła napędowa", która stoi za naszymi decyzjami.
Niemniej jest to trochę odkrywanie Ameryki na nowo, tyle że w formie przyswajalnej dla współczesnego "korpoludka".
Mnie osobiście drażni "korpomowa" i powtórzenia, które przy uważnej lekturze pozwalają dostrzec studenckie "Ctrl+C - Ctrl+V" przenoszące zdania, a może i akapity do kilku miejsc w książce, wskutek czego dosłownie to samo trzeba przeczytać dwa, a nawet trzy razy.

Oceniam jako bardzo dobrą z pewnym zastrzeżeniem. Jest to książka, która ukazuje pewne mechanizmy, które można zastosować w pewnych warunkach i sytuacjach, natomiast nie można traktować jej jako prawdy objawionej, która zawsze i wszędzie, i każdemu pomoże.
Uważam, że warto zapoznać się z całą teorią "Dlaczego" i związanym z nią "złotym kręgiem". Jest to na pewno ważne, by...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
81
31

Na półkach:

Simon Sinek przedstawia tu koncepcję Złotego Kręgu, który składa się z trzech warstw:

• Co (zewnętrzna)
• Jak (środkowa)
• Dlaczego (wewnętrzna)

Przedstawia on tu firmy i osoby które:
• zaczynają od CO i kończą zazwyczaj na JAK oraz te
• zaczynające od DLACZEGO
i opisuje jak to wpływa na relacje z klientami i działania firmy.

Simon Sinek promuje tu opcję zaczynania od Dlaczego, które jest mieszanką tego kim jesteś, jakie masz wartości i tego co chcesz wnieść do świata. I, choć dotyczy przyszłości, tak naprawdę można go odkryć patrząc w przeszłość.

Praca w której zaczyna się od Dlaczego daje SPEŁNIENIE. Nie chodzi w niej o pieniądze a o wartość którą chce się wnieść. A pieniądze tak czy inaczej przychodzą.

Mi osobiście podoba się ta koncepcja. Wyobraźcie sobie jak inaczej wyglądałby świat, w którym zamiast skoncentrowania wyłącznie na zysku ludzie tworzyliby to co wynika z ich wartości i chęci wniesienia czegoś wartościowego do świata?

Simon Sinek przedstawia tu koncepcję Złotego Kręgu, który składa się z trzech warstw:

• Co (zewnętrzna)
• Jak (środkowa)
• Dlaczego (wewnętrzna)

Przedstawia on tu firmy i osoby które:
• zaczynają od CO i kończą zazwyczaj na JAK oraz te
• zaczynające od DLACZEGO
i opisuje jak to wpływa na relacje z klientami i działania firmy.

Simon Sinek promuje tu opcję zaczynania od...

więcej Pokaż mimo to

avatar
349
106

Na półkach: , ,

Im dalej w las tym bardziej odnosiłam wrażenie, że czytam reklamę Apple (dla niepoznaki przeplataną kilkoma innymi markami). Maglowanie tego samego przez ponad 200 stron. Myślę, że można wykorzystać czas lepiej słuchając wykładów tego pana na YT.

Im dalej w las tym bardziej odnosiłam wrażenie, że czytam reklamę Apple (dla niepoznaki przeplataną kilkoma innymi markami). Maglowanie tego samego przez ponad 200 stron. Myślę, że można wykorzystać czas lepiej słuchając wykładów tego pana na YT.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1 281
  • Przeczytane
    766
  • Posiadam
    169
  • Teraz czytam
    81
  • Rozwój osobisty
    17
  • Audiobook
    15
  • 2019
    15
  • 2020
    14
  • Chcę w prezencie
    12
  • Biznes
    12

Cytaty

Więcej
Simon Sinek Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także