Kup teraz - 21 ofert w cenie od 12.90 zł do 39.90 zł

Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Simon Sinek Wydawnictwo: Onepress poradniki
248 str.
Tytuł oryginału:
Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action
Data wydania:
2013-05-24
Data 1. wyd. pol.:
2013-05-24
Data 1. wydania:
2009-01-01
Liczba stron:
248
Język:
polski
ISBN:
9788328344549
Tłumacz:
Zbigniew Waśko
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
motywacja inspiracja zarządzanie
Tytuł oryginału:
Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
2013-05-24
Liczba stron:
248
Język:
polski
ISBN:
9788328344549
Tłumacz:
Zbigniew Waśko
Tagi:
motywacja inspiracja zarządzanie

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
406 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
84
27

Na półkach:

Dla mnie bardzo ciekawa, pokazująca mnóstwo praktycznych przykładów, że o rozwoju i przetrwaniu różnych instytucji i firm decyduje głównie poczucie misji, celu i sensu, a nie chciwość.

Pokaż mimo to

99
13

Na półkach:

Kompletnie nie rozumiem zachwytu tą książką - pierwsza, której nie udało mi się skończyć (skończyłem na 200 stronie). Po około 70 str. zaczęła mnie ona irytować, w kółko powtarzając jej główny zamysł oraz podając na okrągło przykłady firm, które osiągnęły sukces mając podejście opisane w tej książce (niektóre przykłady wydają się trochę naciągane i na siłę podciągnięte do...

więcej Pokaż mimo to

260
5

Na półkach: , ,

Książka zdecydowanie warta przeczytania, chociaż jestem trochę zawiedziony, ponieważ po obejrzeniu wykładów Sinka dostępnych w Internecie, zbyt wiele nowości w książce nie było.

Pokaż mimo to

Reklama
542
90

Na półkach:

Czytając pewnie przeskakiwałbym akapity, które się powtarzają, świetnie się słuchało przyśpieszonego audiobooka w samochodzie. Dla niecierpliwych 2 wystąpienia na TED wystarczą, dla chcących pogłębić i więcej zapamiętać książka będzie ok. Sam idea świetna. Historie przypadków raczej podkoloryzowane. Ogólnie warto, szczególnie jak prowadzi się jakiś biznes.

Pokaż mimo to

15
5

Na półkach:

Książkę ktoś mi pożyczył, sama bym pewnie na nią nie trafiła, choćby dlatego, że nie jestem przedsiębiorcą. Jednak myślę, że książka sprawdzi się dla osób, które pracują w korporacjach i stykają się z takimi problemami jak np. brak motywacji. Lektura może zainspirować do przemyślenia skąd się to bierze. Przykłady firm opisanych w książce to głównie amerykańskie firmy, więc...

więcej Pokaż mimo to

945
181

Na półkach: ,

Dałoby się na 30 stronach zmieścić przekaz autora. Pod koniec książki nie dało się już czytać, kolejne fragmenty były powtórzeniami poprzednich. No i ta nachalna promocja Apple i przywoływanie go ciągle jako przykładu dobrej marki... Irytujące. Niemniej przekaz bardzo, bardzo ciekawy - warto przeczytać tę książkę choćby we fragmentach, by zrozumieć, na czym polega...

więcej Pokaż mimo to

309
253

Na półkach: , ,

Bardzo wartościowa książka, która zmienia trochę myślenie o naszym biznesie, życiu, postępowaniu. Zaczynam teraz rozumieć sukcesy firm typu Apple, Microsoft. Również, jak odróżnić markę (jakość) od zwykłej firmy (ilość). Z minusów, to co dwa rozdziały, powtarza się treść. Kilka razy słyszałem te same historie, dosłownie kopiuj wklej.

Pokaż mimo to

246
129

Na półkach: ,

Ciekawa i interesująca idea podana w faktycznie ciut zbyt "amerykańskim stylu". Po oglądnieciu wykladów na TED nie wiele tu nowego, jednak mimo wszystko polecam przeczytać.

Pokaż mimo to

542
204

Na półkach:

Simon Sinek jest niewątpliwie autorytetem jeśli chodzi o psychologię biznesu. Zaczynając od dlaczego można uznać za poradnik jak zbudować biznes, aby wyróżniać się na tle konkurencji. Przytoczone są namacalne przykłady oraz doświadczenia autora i czyta się ją szybko i przyjemnie.
Osoby, oczekujące jasnego przekazu i złotego środka zawiodą się na tej pozycji. Nie...

więcej Pokaż mimo to

5
4

Na półkach:

Jeżeli ktoś prowadzi własny biznes - to jest absolutny must-have. Pozwoli oszczędzić wiele pieniędzy poprzez uniknięcie nietrafionych decyzji. Dla ludzi, którzy pracują od zawsze na etacie - może wydawać się "wydumana".

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    926
  • Przeczytane
    517
  • Posiadam
    134
  • Teraz czytam
    69
  • Rozwój osobisty
    16
  • 2019
    16
  • 2020
    12
  • 2018
    11
  • Audiobook
    11
  • Audiobooki
    10

Cytaty

Więcej
Simon Sinek Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zobacz więcej
Reklama
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd