Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Okładka książki Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
Simon Sinek Wydawnictwo: Onepress poradniki
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2013-05-24
Data 1. wyd. pol.:
2013-05-24
Data 1. wydania:
2009-01-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328344549
Tłumacz:
Zbigniew Waśko
Tagi:
motywacja inspiracja zarządzanie
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
488 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
129
106

Na półkach:

Polecam, ważny aspekt w wychodzeniu z ... czymkolwiek do ludzi. Jakie mamy wartości i jak inspirować :)

Polecam, ważny aspekt w wychodzeniu z ... czymkolwiek do ludzi. Jakie mamy wartości i jak inspirować :)

Pokaż mimo to

avatar
110
22

Na półkach:

Pitu pitu pisane jakby pot gotową tezę.

Pitu pitu pisane jakby pot gotową tezę.

Pokaż mimo to

avatar
2
3

Na półkach:

Jestem trochę rozczarowana tą książką. Została mi polecona od kolegi z pracy, natomiast mnie nie porwała. Idea "dlaczego" jak najbardziej słuszna, choć dla mnie w stylu oczywistości, ktore warto sobie przypominać. Przez wszystkie strony masz wrażenie, że czytasz w kółko o tym samym i przykładów isnpirujacych firm jest niewiele. Artykuł lub 30min wykład wyczerpał by temat.

Jestem trochę rozczarowana tą książką. Została mi polecona od kolegi z pracy, natomiast mnie nie porwała. Idea "dlaczego" jak najbardziej słuszna, choć dla mnie w stylu oczywistości, ktore warto sobie przypominać. Przez wszystkie strony masz wrażenie, że czytasz w kółko o tym samym i przykładów isnpirujacych firm jest niewiele. Artykuł lub 30min wykład wyczerpał by...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
165
54

Na półkach: ,

Książka jest jedną z tych, które są źródłem dla wielu innych z tej tematyki. Zwróciła moją uwagę na kilka ważnych spraw w kwestii budowania firmy/organizacji.
To co ja z niej wyciągnąłem to:
1. Inspirowanie innych naszą ideą przysparza nam lojalnych klientów i oddanych pracowników. Dzięki temu nie trzeba walczyć ceną, promocją, manipulacją, strachem itp. narzędziami o wyniki firmy.
2. Żeby organizacja odniosła sukces musi być spójna w każdej kwestii. To dlaczego robimy to co robimy, jak to robimy i jak zatrudniamy. Jeśli każdy (zarówno członek firmy jak i klient) będzie rozumiał ideę to będzie łatwiej skalować biznes.
3. W naszym przypadku tą ideą chyba jest skupienie na jakości i optymalizacja.
4. W biznesie musi być coś co będę chciał robić codziennie. Cel, nasze dlaczego musi być spójne z tym co ja chcę jako lider.
5. By osiągnąć stabilny sukces trzy składniki organizacji muszą być ze sobą spójne: wizja tego dlaczego chcemy coś zrobić, to co robić i dobrze poukładane biznesowe jak to robić.

jedyne co mi trochę przeszkadzało to ciągłe odnoszenie się do jabłka. Ale z drugiej strony takie konkretne przykłady pozwalają zrozumieć przesłanie autora. Polecam!

Książka jest jedną z tych, które są źródłem dla wielu innych z tej tematyki. Zwróciła moją uwagę na kilka ważnych spraw w kwestii budowania firmy/organizacji.
To co ja z niej wyciągnąłem to:
1. Inspirowanie innych naszą ideą przysparza nam lojalnych klientów i oddanych pracowników. Dzięki temu nie trzeba walczyć ceną, promocją, manipulacją, strachem itp. narzędziami o...

więcej Pokaż mimo to

avatar
225
135

Na półkach: ,

Myślę, że ta książka potrafi zniechęcić.
Autor ma pewną wizję, która w pierwotnym założeniu wydaje się intrygująca, jednak nachalny sposób jej przedstawienia przypomina nagabujących domokrążców.
Wybiórcze wyszukiwanie przykładów popierających - retrospektywnie - ideę autora niestety działa na jego niekorzyść.
Jednak przebrnąwszy przez tą marketingową tandetę można odnaleźć sporą dawkę ciekawego spojrzenia, zbudowanego bądź co bądź ba odkryciach neurobiologii i psychologii podejmowania decyzji.
Polecam dla wytrwałych.

Myślę, że ta książka potrafi zniechęcić.
Autor ma pewną wizję, która w pierwotnym założeniu wydaje się intrygująca, jednak nachalny sposób jej przedstawienia przypomina nagabujących domokrążców.
Wybiórcze wyszukiwanie przykładów popierających - retrospektywnie - ideę autora niestety działa na jego niekorzyść.
Jednak przebrnąwszy przez tą marketingową tandetę można odnaleźć...

więcej Pokaż mimo to

avatar
97
34

Na półkach:

Książka na 250 stron spokojnie mogłaby się zamknąć w 100 stronach - z korzyścią dla czytelnika. Jest wiele powtórzeń tych samych przykładów i zwrotów.

Sama idea dobra, ale obecnie mamy wiele innych książek, które lepiej ją oddają.

Książka na 250 stron spokojnie mogłaby się zamknąć w 100 stronach - z korzyścią dla czytelnika. Jest wiele powtórzeń tych samych przykładów i zwrotów.

Sama idea dobra, ale obecnie mamy wiele innych książek, które lepiej ją oddają.

Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

Teza książki bardzo słuszna i na pewno ją zapamiętam i będę starał się stosować, natomiast sposób napisania książki oraz powtarzalność tych samych przykładów i nawet sformułowań sprawiła, że poddałem się po przeczytaniu 80 stron (~1/3 książki). Przeglądając inne komentarze oraz opinię wydaje się, że pozostałe 2/3 książki nie wniosłoby nic więcej.

Teza książki bardzo słuszna i na pewno ją zapamiętam i będę starał się stosować, natomiast sposób napisania książki oraz powtarzalność tych samych przykładów i nawet sformułowań sprawiła, że poddałem się po przeczytaniu 80 stron (~1/3 książki). Przeglądając inne komentarze oraz opinię wydaje się, że pozostałe 2/3 książki nie wniosłoby nic więcej.

Pokaż mimo to

avatar
178
74

Na półkach: ,

Niestety mocno mnie wymęczyła ta książka. W kółko powtarzana ta sama mantra z "Klienta nie interesuje CO sprzedajesz, tylko DLACZEGO to sprzedajesz" na czele. Cóż, sama się z tą tezą nie do końca zgadzam i dotrwałam do końca poradnika tylko po to, by przekonać się, czy autor jeszcze da mi się przekonać do swojej tezy. Nie udało się. Sinek wielokrotnie przytacza przykłady z życia wzięte, kiedy to liderzy nie byli tylko kierownikami biznesu, ale osobami z misją i zaangażowaniem. I o ile zawsze dobrze poznać genezę powstania różnych firm, o tyle ilość razy kiedy wspomniano o firmie Apple jest już zbyt duża. Miałam duże oczekiwania wobec tej lektury, ale tym razem się nie udało.

Niestety mocno mnie wymęczyła ta książka. W kółko powtarzana ta sama mantra z "Klienta nie interesuje CO sprzedajesz, tylko DLACZEGO to sprzedajesz" na czele. Cóż, sama się z tą tezą nie do końca zgadzam i dotrwałam do końca poradnika tylko po to, by przekonać się, czy autor jeszcze da mi się przekonać do swojej tezy. Nie udało się. Sinek wielokrotnie przytacza przykłady z...

więcej Pokaż mimo to

avatar
299
9

Na półkach: ,

Trochę za dużo powtarzania się.

Trochę za dużo powtarzania się.

Pokaż mimo to

avatar
123
46

Na półkach: ,

Przesłuchałem audiobooka. Moim zdaniem książka ogólnie wałkuje jeden temat i strasznie agituje za firmą Apple. A tak poza tym to warto przeczytać/przesłuchać audiobooka.

Przesłuchałem audiobooka. Moim zdaniem książka ogólnie wałkuje jeden temat i strasznie agituje za firmą Apple. A tak poza tym to warto przeczytać/przesłuchać audiobooka.

Pokaż mimo to


Cytaty

Więcej
Simon Sinek Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zobacz więcej
Reklama
Więcej
Reklama
zgłoś błąd