Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Okładka książki Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Michael E. Gerber Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2005-03-27
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788388970887
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
469 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
348
50

Na półkach: ,

Książka łatwa i przyjemna, porusza wiele drobnych aspektów budowania biznesu od zera. Jeśli po przeczytaniu mamy jakieś zastrzeżenia to powinny być one raczej kierowane w stronę kapitalizmu jako takiego niż w stronę autora.
To, że autor uznaje franczyzę lub McDonalda za wzór biznesu to jego prawo na tamte czasy poparte dowodami. Swoją drogą niewiele się zmieniło; firmy jak Pepsico czy McDonald raczej ;przeżyją; nas wszystkich.
Czy książka stawia diagnozę każdej możliwej porażki? - oczywiście nie, wystarczy jednak zapamiętać ich kilka
Czy daje do myślenia? -bez wątpienia, marketing, struktura sprzedaży, strategia i perfekcjonizm w każdym wymiarze to sfery na które nacisk każe nam kłaść Michael Gerber.
W mojej skromnej opinii, w odróżnieniu od korporacyjnego bełkotu przelewającego się w wielu innych pozycjach - ta wiele wyjaśni i naprostuje. Stick to the basics.

Książka łatwa i przyjemna, porusza wiele drobnych aspektów budowania biznesu od zera. Jeśli po przeczytaniu mamy jakieś zastrzeżenia to powinny być one raczej kierowane w stronę kapitalizmu jako takiego niż w stronę autora.
To, że autor uznaje franczyzę lub McDonalda za wzór biznesu to jego prawo na tamte czasy poparte dowodami. Swoją drogą niewiele się zmieniło; firmy...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1 399
  • Przeczytane
    568
  • Posiadam
    111
  • Teraz czytam
    54
  • Biznes
    36
  • Chcę w prezencie
    16
  • Do kupienia
    6
  • Audiobook
    6
  • Biznes, finanse
    5
  • 2023
    5

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także