Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
208 str.
3 godz. 28 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-03-27
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788388970887
Patronat: Manager MagazinPierwszy na świecie guru małych przedsiębiorcówMit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Mic
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 1 399
- 568
- 111
- 54
- 36
- 16
- 6
- 6
- 5
- 5
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Dodaj cytat
Opinia
Książka łatwa i przyjemna, porusza wiele drobnych aspektów budowania biznesu od zera. Jeśli po przeczytaniu mamy jakieś zastrzeżenia to powinny być one raczej kierowane w stronę kapitalizmu jako takiego niż w stronę autora.
To, że autor uznaje franczyzę lub McDonalda za wzór biznesu to jego prawo na tamte czasy poparte dowodami. Swoją drogą niewiele się zmieniło; firmy jak Pepsico czy McDonald raczej ;przeżyją; nas wszystkich.
Czy książka stawia diagnozę każdej możliwej porażki? - oczywiście nie, wystarczy jednak zapamiętać ich kilka
Czy daje do myślenia? -bez wątpienia, marketing, struktura sprzedaży, strategia i perfekcjonizm w każdym wymiarze to sfery na które nacisk każe nam kłaść Michael Gerber.
W mojej skromnej opinii, w odróżnieniu od korporacyjnego bełkotu przelewającego się w wielu innych pozycjach - ta wiele wyjaśni i naprostuje. Stick to the basics.
Książka łatwa i przyjemna, porusza wiele drobnych aspektów budowania biznesu od zera. Jeśli po przeczytaniu mamy jakieś zastrzeżenia to powinny być one raczej kierowane w stronę kapitalizmu jako takiego niż w stronę autora.
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTo, że autor uznaje franczyzę lub McDonalda za wzór biznesu to jego prawo na tamte czasy poparte dowodami. Swoją drogą niewiele się zmieniło; firmy...