rozwiń zwiń

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński Wydawnictwo: Onepress poradniki
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
325 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
322
19

Na półkach: , , , ,

Książka idealna dla osób początkujących, stawiających swoje pierwsze kroki w marketingu i SEO. Mnóstwo przykładów do każdego poruszonego tematu, od razu widać, jak można zastosować porady w praktyce.

Małe kompendium, które porusza wszystkie najważniejsze tematy. Idealna na zapoznanie się i wdrożenie w świat marketingu. Krótkie i konkretne rozdziały bardzo łatwo i szybko się czyta. Nie ma niepotrzebnego rozwlekania i przytaczania historii i tybetańskich mnichach.

Dla doświadczonych osób i wyjadaczy może okazać się zbyt prosta, ale wciąż może służyć za "bryk", przypominający o najważniejszych kwestiach.

Książka idealna dla osób początkujących, stawiających swoje pierwsze kroki w marketingu i SEO. Mnóstwo przykładów do każdego poruszonego tematu, od razu widać, jak można zastosować porady w praktyce.

Małe kompendium, które porusza wszystkie najważniejsze tematy. Idealna na zapoznanie się i wdrożenie w świat marketingu. Krótkie i konkretne rozdziały bardzo łatwo i szybko...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    411
  • Przeczytane
    408
  • Posiadam
    104
  • Teraz czytam
    25
  • 2021
    19
  • 2018
    10
  • Marketing
    10
  • Copywriting
    7
  • 2022
    6
  • Poradniki
    6

Cytaty

Więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także