Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Jonah Berger Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2021-04-02
Data 1. wyd. pol.:
2021-01-01
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382310542
Tagi:
Marketing i PR produkty usługi STEPPS marketing szeptany psychologia tłumu
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Jak żyć długo? Dlaczego się starzejemy i czy naprawdę musimy? Matthew LaPlante, David Sinclair
Ocena 7,2
Jak żyć długo?... Matthew LaPlante, D...
Okładka książki Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych Chip Heath, Karla Starr
Ocena 7,0
Liczby się lic... Chip Heath, Karla S...
Okładka książki Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej niezależności Joe Dominguez, Vicki Robin
Ocena 6,6
Pieniądze albo... Joe Dominguez, Vick...

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
36 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
71
71

Na półkach:

Spore grono osób zajmujących się tworzeniem treści w Internecie zastanawia się – jak stworzyć tekst lub wideo, które rozprzestrzeni się po sieci lotem błyskawicy. Twórcy pragną dotrzeć ze swoim przekazem do jak największej ilości osób i zdobyć miliony followersów. Czy istnieje na to gotowy przepis? Na to pytanie stara się opowiedzieć Jonah Berger w swojej książce “Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają” – która ukazała się dzięki wydawnictwu MT Biznes.

Atrybuty efektu wirusowego

Rozprzestrzenianie wirusowe w sieci polega na samoczynnym przekazywaniu sobie treści przez osoby od jednej do drugiej – aż zadziała efekt skali i jedną informację otrzymają tysiące lub miliony użytkowników. Autor podpowiada jakie cechy charakteryzują treści, które stają się niezwykle popularne. Pokazuje, że jedną z nich jest praktyczność i użyteczność wiedzy zawartej w przekazie. Ludzie udostępniają sobie informacje jakie mogą się komuś przydać, i dzięki temu, tego typu treści zyskują ogromną popularność. Pokazuje także, jak działają aspekty psychologiczne zakorzenione głęboko w nas. Jednym z takich uwarunkowań jest społeczny dowód słuszności – kupujemy lub czytamy coś co zostało nam rekomendowane. Jeśli nasz dobry znajomy coś poleca lub przesyła, istnieje duża szansa że go posłuchamy. Więcej interesujących ciekawostek tego typu znajdziecie w książce.

Całość recenzji znajduje się pod adresem:

https://silanauki.pl/efekt-viralowy-jak-tworzyc-chwytliwe-tresci-ktore-same-sie-rozprzestrzeniaja-jonah-berger/

Autor recenzji:

Tomasz Nowacki
silanauki.pl

Spore grono osób zajmujących się tworzeniem treści w Internecie zastanawia się – jak stworzyć tekst lub wideo, które rozprzestrzeni się po sieci lotem błyskawicy. Twórcy pragną dotrzeć ze swoim przekazem do jak największej ilości osób i zdobyć miliony followersów. Czy istnieje na to gotowy przepis? Na to pytanie stara się opowiedzieć Jonah Berger w swojej książce “Efekt...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    158
  • Przeczytane
    41
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    4
  • Marketing
    2
  • 2021
    1
  • Pl+it
    1
  • PRO - Marka
    1
  • Ebook
    1
  • Psychologia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także