Cyfrowe marzenia

Piotr Mańkowski Wydawnictwo: informatyka, matematyka
374 str.
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
374
Język:
polski
ISBN:
978-83-7436228-3
Wydawnictwo:
Tagi:
gry wideo konsole komputery
Kategoria:
informatyka, matematyka
Data wydania:
2010-01-01
Liczba stron:
374
Język:
polski
ISBN:
978-83-7436228-3
Tagi:
gry wideo konsole komputery
Średnia ocen
6,8 / 10
119 ocen 13 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
119 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [13]

Sortuj:
65
6

Na półkach:

Drobiazgowe i bardzo ciekawe kompendium wiedzy na temat gier, głównie komputerowych. Niestety konsole zostały potraktowane po macoszemu. Inna wadą są małe niewyraźne screeny z gier

Pokaż mimo to

37
23

Na półkach: ,

Generalnie książka to zbiór przemyśleń Pana Piotra Mańkowskiego, rozdziały nadają się na jednowierszówkę publikowaną co miesiąc w prasie lub na blogu – wtedy byłyby fajne, ta forma mówi nam od razu, że jest to coś osobistego. Jednak w momencie gdy ktoś wydaje książkę i krzyczy z okładki „Historia Gier Komputerowych i Wideo” to sprawa wygląda inaczej. Mamy tutaj nie tylko...

więcej Pokaż mimo to

209
17

Na półkach:

Kolejna pozycja opisująca co się dzieje za kulisami a także co się działo w czasie i po premierze jakiegoś tytułu lub sprzętu. Sporo wiedzy uzupełniłem po przeczytaniu tego i innych pozycji.

Pokaż mimo to

Reklama
528
92

Na półkach:

Na rynku polskim nie ma niestety nic lepszego na temat. Choć jest to dość sensowny opis historii gier, to widać, że próba zamknięcia tego wszystkiego w jednej książce przerosła autora. Niektóre rzeczy istotne są znacznie mniej szczegółowe niż artykuły na wikipedii (co jest sporą wadą, bo jak kupuje książkę to po to by wiedzieć więcej). Bardzo mało o nintendo (a w sumie to...

więcej Pokaż mimo to

189
32

Na półkach: ,

Wciągająca lektura dla wszystkich którzy zaczynali od sprzętów Atari/Commodore/Spectrum. Przyjemnie jest powspominać i znaleźć informacje/ciekawostki o których w tamtych pozbawionych Internetu czasach nie mieliśmy pojęcia.

Pokaż mimo to

620
93

Na półkach: ,

Co tu dużo gadać - pozycja obowiązkowa dla każdego fana gier wideo. Pozycja, zgodnie ze swoim podtytułem, prezentuje dokładną historię elektronicznej rozrywki, od jej prapoczątków, prezentując najważniejsze osoby w branży, najważniejsze firmy i najważniejsze gry, ze szczególnym uwzględnieniem tych uważanych za kamienie milowe. Tematycznie to książka-unikat, można rzec. We...

więcej Pokaż mimo to

520
402

Na półkach: ,

Nie nazwałbym tej książki "kompendium". Z bardzo prostej przyczyny - trudno się za taki temat zabrać, bo każdy ma swój gust a o nim się podobno nie dyskutuje. "Cyfrowe marzenia" to śmiała próba przybliżenia genezy powstania i rozwoju jednej z najprężniej rozwijających się gałęzi informatyki - grom wideo. Autor wymyślił ciekawe sito do wybrania tego "co najlepsze/co...

więcej Pokaż mimo to

4777
126

Na półkach:

Bardzo dobrze że powstają książki o tej tematyce. Gry w szerokim pojęciu, są w ostatnim okresie bardzo wpływowym medium i było by nie sprawiedliwe traktować je po macoszemu. Ważne że są w Polsce pasjonaci którzy potrafią pisać o tym temacie.
Największą bolączką opracowania w mojej ocenie jest przede wszystkim brak kolorowych fotografii w wysokiej rozdzielczości, co może...

więcej Pokaż mimo to

136
20

Na półkach: ,

Dobra, ale nie bardzo, pozycja. Na plus zasługuje przede wszystkim sam autor, pomysł napisania tego typu książki po polsku był świetny. W zasadzie to pierwsza (w zasadzie druga, ale kto pamięta pierwszą?!), taka książka w Polsce. Niestety, ale ma też wady: widać, że nie jest to tekst naukowy, ani nawet pseudonaukowy. Nie ma żadnych typologii, chronologia też bywa mocno...

więcej Pokaż mimo to

207
177

Na półkach:

W tym roku przeczytałem jedną "specjalistyczną" książkę związaną z moim nowym, dwuletnim, zainteresowaniem - z Jamesem Bondem. "Bond. Leksykon" okazał się tytułem, który skrytykowałem za liczne błędy i potraktowanie niektórych spraw po macoszemu. Stwierdziłem nawet, że jest to jedna z tych hermetycznych książek, którą sam lepiej bym napisał.

Z tego właśnie powodu bardzo...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    136
  • Posiadam
    96
  • Chcę przeczytać
    85
  • Teraz czytam
    8
  • Ulubione
    4
  • 2014
    2
  • Chcę mieć...
    1
  • Popularnonaukowe/historyczne/itp.
    1
  • Inne nietypowe
    1
  • Mainstream
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Cyfrowe marzenia


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd