Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
- Data wydania:
- 2018-02-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-02-14
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788323525493
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
******
The Sorcerers Apprentice or the Social History of Marketing
A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline. The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated by marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the trend of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy.
Keywords: sociology, marketing, marketing techniques, corporate social responsibility, market research, consumer movements
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Napisana w przyjemny sposób książka o marketingu - kiedyś i dziś. Opatrzona wieloma przykładami i oparta na różnych punktach widzenia. Odpowiedzi na pytania, skąd marketing przyszedł i dokąd zmierza. Pozycja obowiązkowa dla każdej osoby pracującej w marketingu, a dla pasjonatów możliwość przybliżenia tematu.
Napisana w przyjemny sposób książka o marketingu - kiedyś i dziś. Opatrzona wieloma przykładami i oparta na różnych punktach widzenia. Odpowiedzi na pytania, skąd marketing przyszedł i dokąd zmierza. Pozycja obowiązkowa dla każdej osoby pracującej w marketingu, a dla pasjonatów możliwość przybliżenia tematu.
Pokaż mimo to