Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324651238
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 21
- 17
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Wszyscy ludzie marzą, nie wszyscy marzą jednak tak samo. Ci, którzy marzą nocami, w zakurzonych zakamarkach umysłu, budzą się rano i stwierdzają, że ich marzenia to mrzonka. Ci natomiast, którzy marzą za dnia, są niebezpieczni, ponieważ z otwartymi oczami swoje marzenia realizują.
dodaj nowy cytat
Więcej
OPINIE i DYSKUSJE
Książka najbardziej spodoba się osobom, które mają swój start-up, planują wprowadzić go na rynek i potrzebują kompedium wiedzy, które krok po kroku poinstruuje ich, w jaki sposób przygotować strategię działania.
Książka najbardziej spodoba się osobom, które mają swój start-up, planują wprowadzić go na rynek i potrzebują kompedium wiedzy, które krok po kroku poinstruuje ich, w jaki sposób przygotować strategię działania.
Pokaż mimo toWreszcie znalazłam książkę, której szukałam już od dawna. Na pewno niejednego z Was zastanawia i męczy sprawa wypromowania własnej strony internetowej, bloga, jakiegoś produktu, lub nawet założenie własnego Startupu. Jestem przekonana, że każdy chciałby robić to co lubi najbardziej, a przy tym jeszcze czerpać z tego korzyści. To marzenie wielu osób. Tylko pozostaje pytanie: Jak to zrobić i co trzeba zrobić, aby marzenie się urzeczywistniło?
Myślę, że na kilka Waszych pytań, odpowiedzi możecie znaleźć w książce Metoda Running Lean. Tutaj znajdziecie sposoby na założenie firmy, wypromowanie i przetrwanie, a także rozmowa z klientem, czy inwestorem, która jak wiadomo, nam, małym przedsiębiorcom jest niezwykle potrzebna.
Naprawdę warto przeczytać, choćby dlatego, że jest tutaj wiele przydatnych narzędzi, które pomogą Wam określić słabe i mocne strony, a także znaleźć rozwiązanie dla danego problemu. Boicie się pokazać swój pomysł innej osobie? Tutaj autor mówi, że nawet wskazane jest spisać swój pomysł i podsunąć do przeczytania całkowicie obcej nam osobie. Tylko w ten sposób otrzymacie bezstronną opinię.
Na samym początku należy odpowiedzieć sobie na pytanie: Czy blog/strona/produkt, który chcę stworzyć jest potrzebny na rynku i co najważniejsze, czy znajdzie odbiorców?
Jesteście gotowi na poradnik? Myślę, że czas najwyższy zacząć myśleć biznesowo.
Książkę czyta się dobrze i miło, a to za sprawą tego, że autor zwraca się bezpośrednio do odbiorcy. Nie ma tutaj ogólników, czy bardzo znielubionych przez nas „dobrych rad”. Są natomiast proste i łatwe rozwiązania, poparte przykładami.
Dla mnie jeszcze lepiej czytałoby się książkę, gdyby wszystkie tabele i narzędzia miały kolory. Tutaj niestety jest to tylko czarno białe.
Książka posiada 230 stron. Powiedzmy sobie szczerze, że to lektura na jeden wieczór, a jak bardzo może wzbogacić naszą wiedzę i podpowiedzieć wiele rozwiązań. Oczywiście jestem tego świadoma, że wielu z nas ma tendencje do rozwiązywania problemów samemu, lecz czasem zdarzają się sytuacje, kiedy potrzebujemy wskazówki lub czegoś, co delikatnie popchnie nas w stronę rozwiązania.
Tutaj to znajdziecie, lecz pamiętajcie o jednym. Nikt tego za nas nie zrobi.
Komu polecam: wszystkim osobom, które prowadzą bloga/stronę internetową/własny biznes/lub chciałyby wprowadzić nowy produkt na rynek. Moja prośba do Was jest taka: ceńcie siebie i swoją pracę! A przydatne uwagi czy rozwiązania, dopiero potem znajdujmy w takich książkach jak ta.
Moja ocena: 9/10
Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl
Wreszcie znalazłam książkę, której szukałam już od dawna. Na pewno niejednego z Was zastanawia i męczy sprawa wypromowania własnej strony internetowej, bloga, jakiegoś produktu, lub nawet założenie własnego Startupu. Jestem przekonana, że każdy chciałby robić to co lubi najbardziej, a przy tym jeszcze czerpać z tego korzyści. To marzenie wielu osób. Tylko pozostaje pytanie:...
więcej Pokaż mimo toPrzy efektownym zarządzaniu firmą stawką jest nie tylko nasz dobrobyt, ale i czas. Model Lean Startup, zaprezentowany przez Asha Maurya, kładzie nacisk na optymalizację wykorzystania go w jak najlepszy sposób.
Czy klienci zechcą korzystać z produktu, który opracujemy? Czy będą skłonni za niego zapłacić? Czy możemy świadczyć nasze usługi w sposób rentowany? Czy kiedy znajdziemy już klientów, będziemy mogli się dalej rozwijać? Autor wyjaśnia, w jaki sposób można dokonać analizy tych założeń i poddać je rygorystycznym eksperymentom. Prezentuje proste i praktyczne szablony, które stanowią znakomite narzędzia dla startupów znajdujących się na różnych etapach rozwoju i chcących budować nowe, przełomowe produkty i organizacje.
Metoda ,,Running Lean" bazuje na szeregu założeń, które pomagają w kreowaniu warunków sprzyjających przedsiębiorczości. Przez ostatni rok Ash Maurya aktywnie poszukiwał możliwości analizowania i sprawdzania swoich koncepcji na przykładzie wielu różnych firm. W konsekwencji stworzył kompleksowy podręcznik tworzenia przedsiębiorstw zgodnie z modelem Lean Startup, który opisuje kilka różnych i nowych koncepcji, takich jak księgowość innowacyjna czy motory wzrostu.
Termin Lean bywa czasami rozumiany jako ,,oszczędzanie na wszystkim", co nie jest jednak prawidłową interpretacją. W metodologii Lean chodzi o eliminowanie wszelkich przejawów marnotrawstwa, czyli o efektowne wykorzystywanie posiadanych zasobów, a pieniądze są jednym z zasobów firmy.
Poradnik został napisany profesjonalnym, ale łatwo przyswajalnym stylem. Autor obszernie przedstawia poszczególne zagadnienia i wyczerpująco je omawia. Uważam, że każdy szef firm, dyrektor generalny czy właściciel małych przedsiębiorstw powinien się z nim zapoznać.
Przy efektownym zarządzaniu firmą stawką jest nie tylko nasz dobrobyt, ale i czas. Model Lean Startup, zaprezentowany przez Asha Maurya, kładzie nacisk na optymalizację wykorzystania go w jak najlepszy sposób.
więcej Pokaż mimo toCzy klienci zechcą korzystać z produktu, który opracujemy? Czy będą skłonni za niego zapłacić? Czy możemy świadczyć nasze usługi w sposób rentowany? Czy kiedy...