Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375615579
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”,
omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w
internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na
gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi
profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital
native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka
w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno
przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 25
- 23
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Ciekawa, warta przeczytania, jednak trochę nie równa i trochę nie aktualna. Niestety w narzędziach Google ciągle coś się zmienia. Warto
Ciekawa, warta przeczytania, jednak trochę nie równa i trochę nie aktualna. Niestety w narzędziach Google ciągle coś się zmienia. Warto
Pokaż mimo toKsiążka według mnie warta uwagi dla osób chcących zacząć przygodę z marketingiem internetowym. Zawiera sporo podstawowych informacji. Na pewno pomaga zrozumieć działanie promocji w internecie. Polecam laikom ;D
Książka według mnie warta uwagi dla osób chcących zacząć przygodę z marketingiem internetowym. Zawiera sporo podstawowych informacji. Na pewno pomaga zrozumieć działanie promocji w internecie. Polecam laikom ;D
Pokaż mimo toWidać że to praca zbiorowa. Strasznie nierówny poziom poszczególnych rozdziałów, zależny od tego kto go pisał. Można ją traktować jako dobry wstęp i przetarcie przed dalszą edukacją w sferze marketingu internetowego, ale niestety nic ponadto. Plus za obszerny i ciekawie opisany rozdział Google Adwords.
Widać że to praca zbiorowa. Strasznie nierówny poziom poszczególnych rozdziałów, zależny od tego kto go pisał. Można ją traktować jako dobry wstęp i przetarcie przed dalszą edukacją w sferze marketingu internetowego, ale niestety nic ponadto. Plus za obszerny i ciekawie opisany rozdział Google Adwords.
Pokaż mimo toDużo narzędzi jest omówionych ale brak jakiejś myśli przewodniej. Ogólnie ciekawa książka ale nie trafiła do mnie tak mocno, jak chyba powinna :)
Dużo narzędzi jest omówionych ale brak jakiejś myśli przewodniej. Ogólnie ciekawa książka ale nie trafiła do mnie tak mocno, jak chyba powinna :)
Pokaż mimo toKsiążka bardzo konkretnie, aczkolwiek pobieżnie omawia tematykę marketingu w sieci. Jeśli ktoś kompletnie nie ma pojęcia o możliwych do zastosowania narzędziach i sposobie ich działania, to znajdzie tu garść podstawowych i przydatnych informacji.
Bardzo podobał mi się rozdział o AdWords. Dużo konkretów, jasna instrukcja przeprowadzenia kampanii. Po jego lekturze byłem bardzo optymistycznie nastawiony do dalszej części publikacji.
Niestety rozczarowanie przyszło już w następnej części, poświęconej SEO (a szkoda!). Szczególnie mnie dobiła sugestia powierzenia tej sprawy "specjalistom". Autor niby przedstawia niezbędne informacje, ale sprawia wrażenie jakby nie do końca chciał tą wiedzę tajemną nam wyjawić. Na tylnej okładce książki znajdziemy reklamę innych publikacji tego autora, poświęconych w całości AdWords i SEO - i tutaj dopatruję się przyczyny pobieżnego omówienia tematu.
Rozdział o Social Media rozbawił mnie najbardziej. Sam autor przyznaje, że wydawca dał mu mało stron, dlatego omówi wszystko po łebkach. A jeśli ktoś chce więcej, to może kupić jego inną książkę :) No i cóż – jakość informacyjna tego rozdziału faktycznie nie jest najwyższa. Niemniej stwierdzenie, że jest bezużyteczna to krzywdzące nadużycie. Znalazłem tu kilka przydatnych informacji (np. dotyczących facebookowych algorytmów). Jednak niedosyt pozostał. I to spory.
Pomimo kilku wartościowych konkretów, jakie możemy tu znaleźć, książki nie polecam. Proponuję kupić inne publikacje poświęcone każdej z omawianych dziedzin osobno. Co do autorów - nie mam wątpliwości, że posiadają ogromną wiedzę w temacie i chętnie sięgnąłbym po ich inne książki. Natomiast "Marketing Internetowy" można potraktować jedynie jako ogólne wprowadzenie do tematu.
Książka bardzo konkretnie, aczkolwiek pobieżnie omawia tematykę marketingu w sieci. Jeśli ktoś kompletnie nie ma pojęcia o możliwych do zastosowania narzędziach i sposobie ich działania, to znajdzie tu garść podstawowych i przydatnych informacji.
więcej Pokaż mimo toBardzo podobał mi się rozdział o AdWords. Dużo konkretów, jasna instrukcja przeprowadzenia kampanii. Po jego lekturze byłem...