Opinie użytkownika
Przed Wami moja opinia, standardowo w postaci dziesięciu powodów, dlaczego KONIECZNIE powinniście po nią sięgnąć:
1. Szamańskie rytuały i składanie ofiar - jeśli lubicie takie klimaty, będziecie zachwyceni opisami i samym pomysłem na umieszczenie tego wątku w fabule.
2. Tajemniczy, groteskowy klimat - nie przerażający, po prostu wywołujący przyjemny dreszczyk emocji na...
Sprawdź, co się dzieje za zamkniętymi drzwiami przedszkola i co pozostaje ukryte dla zwykłych śmiertelników! W końcu tajne może oznaczać naprawdę magiczne…
Niedawno miałam przyjemność zapoznać się z najnowszą pozycją Katarzyny Wierzbickiej „Tajne przez magiczne”, czyli paranormalnym urban fantasy, którego akcja rozgrywa się w dość nietypowym miejscu. Przed Wami DZIESIĘĆ...
"To, co ukryte" zawiera niesamowitą mieszankę tajemnic, strachu, pasji, namiętności oraz dążenia do szczęścia. Z podekscytowaniem zapraszam Was na wyjątkową i rozczulającą historią dwójki zagubionych osób, które nieoczekiwanie odkrywają, jak spełnić najgłębiej skrywane marzenia.
A oto siedem powodów, dlaczego KONIECZNIE powinniście po nią sięgnąć:
- debiut – bardzo...
Mam dla Was prawdziwą perełkę! Powieść, która skradła moje serce od pierwszych stron i oczarowała prostotą i zawartym w niej humorem. "Oszustwo" jak i “Perswazja" Jaymin Eve i Jane Washington to fantastyczna opowieść o świecie bogów oraz ludzi pragnących się nimi stać. Zapraszam gorąco na moją opinię podzieloną na dziesięć powodów, dlaczego koniecznie musicie przeczytać...
więcej Pokaż mimo toMam dla Was prawdziwą perełkę! Powieść, która skradła moje serce od pierwszych stron i oczarowała prostotą i zawartym w niej humorem. “Oszustwo" Jaymin Eve i Jane Washington to fantastyczna opowieść o świecie bogów oraz ludzi pragnących się nimi stać. Zapraszam gorąco na moją opinię podzieloną na dziesięć powodów, dlaczego koniecznie musicie przeczytać pierwszy tom Klątwy...
więcej Pokaż mimo to
Nowa seria Wydawnictwa Papierówka wprowadza na rynek książki odrobinę przypomnienia z dawnych lat w odświeżającej odsłonie. Powieść Karen Lynch to fantastyczna opowieść o radzeniem sobie z przeszłością, poszukiwaniu prawdy i własnego miejsca na ziemi. Zapraszam na moją opinię podzieloną na dziesięć powodów, dlaczego KONIECZNIE powinniście przeczytać Nieugiętą.
1....
Jedna z moich ulubionych serii, mojej mamy zresztą też. Trylogia o Weronice (a także Przemku-Remku, Łukaszu-Lokim i pyskatej Ewci) to Niebezpieczna gra, Układ idealny oraz Ryzykowny wybór spod pióra Emilii Szelest. Zapraszam na moją opinię podzieloną na dziesięć powodów, dlaczego KONIECZNIE musicie przeczytać te pozycje!
1. Postaci
Pierwszy z największych plusów serii to...
Jedna z moich ulubionych serii, mojej mamy zresztą też. Trylogia o Weronice (a także Przemku-Remku, Łukaszu-Lokim i pyskatej Ewci) to Niebezpieczna gra, Układ idealny oraz Ryzykowny wybór spod pióra Emilii Szelest. Zapraszam na moją opinię podzieloną na dziesięć powodów, dlaczego KONIECZNIE musicie przeczytać te pozycje!
1. Postaci
Pierwszy z największych plusów serii to...
„Nie ma światła bez cieni. Czy w ogóle umielibyśmy nazwać którekolwiek z nich, gdyby nie istniało drugie?”.
Ostatnio miałam przyjemność zapoznać się z powieścią „Czas niepogody” Agnieszki Markowskiej. Mamy tu tajemnice, trochę romansu, spisków, ale przede wszystkim dużo fantastyki, co lubię najbardziej! Zapraszam na moją opinię podzieloną na dziesięć powodów, dlaczego...
"– Kocham cię, ale…
– Wszystko, co poprzedza „ale”, to nieprawda".
Dziś opowiem trochę o debiutanckiej powieści osoby bardzo mi bliskiej, której twórczość cenię i chwalę, kiedy tylko się da. Mowa o M. M. Macko i jej Zapomniałem dodać. Jest to lekka i pełna pozytywnej energii historia, gdzie wiara i miłość grają pierwsze skrzypce. Zapraszam do lektury.
"Odkrycie prawdy...
Dziś premiera najnowszej powieści Meg Adams! Pierwszy tom dylogii „Nieczysta Gra” kusi piękną okładką, ale przede wszystkim gorącym wnętrzem. Zapraszam na moją skromną opinię podzieloną na dziewięć powodów, dlaczego powinniście przeczytać „Gangsterskie porachunki”.
1. Seks i erotyka
Wiadomo, to zawsze w romansach kusi najbardziej, a tu mamy tego całkiem sporo....
"Łowy nigdy się nie kończą. Tak jak głód…".
Tym cytatem rozpoczyna się "Grzeszna", najnowsza powieść Anny Fiałkowskiej-Niewiadomskiej – lektura pełna tajemnic, emocji, zagadek i kiełkujących uczuć. To intrygująca i wciągająca książka, którą polecam Wam z czystym sumieniem, a na dowód swoich słów zapraszam na moją opinię w formie dziesięciu powodów, dlaczego powinniście...
"Prawda jest taka, ze każdy z nas ma drugą twarz. Lepszą lub gorszą. Po prostu inną".
Z powieścią Rain Winter miałam okazję zapoznać się jeszcze przed premierą, kiedy pisałam do niej rekomendację. I wiecie co? Nie spodziewałam się, że ta historia tak mnie wciągnie i pozostawi z niedosytem. Wyrazić słowami jest ciężko, co tak naprawdę sprawia, że nie możemy się oderwać, bo...
"To Mina. Była bezdomna, znalazłem ją, zatrzymałem ją przy sobie. Kocha mnie, więc się pobieramy".
„Lev” to moje pierwsze spotkanie z Belle Aurorą i muszę przyznać, że zdecydowanie udane. Było namiętnie, było wesoło, było też wciągająco. Zapraszam na moją opinię.
"Coś natychmiast mnie do niej przyciągnęło. Ciekawość przejęła nade mną kontrolę".
Tytułowy Lev jest...
"Ludzie nie wierzą w to, że można rozumieć się bez słów. Twierdzą, że to bzdura, a co jeśli umysł płonie, gdy spoglądasz w tę jedną parę oczu? Co jeśli wiesz coś, czego wiedzieć nie powinieneś"?
Cześć! Dziś napiszę kilka zdań o powieści „Anaid. Niezwykły zmysł” autorstwa Anny Fobii. Jest to powieść obyczajowa, romans i fantastyka w jednym, czyli to, co kocham...
Dziś kilka słów o wyjątkowej powieści "Narzeczona na chwilę". Dlaczego wyjątkowa? Z dwóch powodów: po pierwsze zabieram się do napisania jej recenzji chyba od pół roku (ściana wstydu), po drugie to opowieść o historii miłosnej, o jakiej marzy chyba każda dziewczyna
On jest majętnym dyrektorem, jej do bogactwa daleko. Gdy mężczyzna zostaje przypięty do muru, że albo się...
"Zgodnie z kodeksem pracy, jeśli nie wykona pani mojego polecenia wyjazdu służbowego, mam wszelkie prawo panią zwolnić.
A to kutas.
– Tak?
– Tak.
– No to biorę urlop na żądanie.
Jan mruży oczy.
– Nie udzielam".
Hej! Niedawno, bo 13 września, miała premierę trzynasta powieść spod pióra Melissy Darwood. Historia niesamowita, erotyczna i niezwykle wciągająca. Zapraszam na...
„Cisza i ciemność. Dryfowałem wśród ledwo co świecących gwiazd, zawieszonych wysoko na niebie”.
Hej! Dziś przybywam z recenzją „kombo”, bo chciałabym podzielić się wrażeniami po przeczytaniu dwóch powieści Michała Bierdy, które są do siebie dość podobne i rozbijanie tego na dwa osobne posty trochę mijałoby się z celem, jako że przeczytałam je jedną po drugiej. Mowa tu o...
Taki ze mnie cwaniak, że jako iż "Królika w lunaparku" przeczytałam chwilę przed jego kontynuacją, na wspólną recenzję obu tomów zapraszam do "Szaraka na studniówce", coby tu nie spoilerować tym, którzy po powieść dopiero sięgają :)
Pokaż mimo to
"O Panie Boże, dopomóż! Co ona wyprawia?".
Hej, hej! Dziś przybywam z opinią o najnowszej powieści Alicji Skirgajłło "Sposób na Francuza". Autorkę znam już z powieści "Prawictwo utracone. Biorę cię za żonę" oraz "Trapped", która jest jeszcze przed premierą, ale zapewniam Was z góry – chcecie ją przeczytać!
"Przyjeżdżam do tego cholernego kraju, poznaję tę diablicę i w...