-
ArtykułyHłasko, powrót Malcolma, produkcja dla miłośników „Bridgertonów” i nie tylkoAnna Sierant1
-
ArtykułyAkcja recenzencka! Wygraj książkę „Cud w Dolinie Poskoków“ Ante TomiciaLubimyCzytać1
-
Artykuły„Paradoks łosia”: Steve Carell i matematyczny chaos Anttiego TuomainenaSonia Miniewicz2
-
ArtykułyBrak kolorowych autorów na liście. Prestiżowy festiwal w ogniu krytykiKonrad Wrzesiński15
Biblioteczka
Książka przedstawia ciekawy sposób zarządzania firmą. Obrazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta i podejście do pracowników, aby biznes mógł osiągnąć sukces. Można z niej wyciąganąć parę wskazówek w kontekście współczesnego zarządzania. Jednak jest to bardziej opisana historia firmy niż książka edukacyjna.
Książka przedstawia ciekawy sposób zarządzania firmą. Obrazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta i podejście do pracowników, aby biznes mógł osiągnąć sukces. Można z niej wyciąganąć parę wskazówek w kontekście współczesnego zarządzania. Jednak jest to bardziej opisana historia firmy niż książka edukacyjna.
Pokaż mimo toPoczątkowo tytuł książki nie zachęcał mnie do przeczytania. Byłam przekonana, że to kolejny poradnik z serii "jak żyć". Jednak już na początku czytania przekonałam się, że tak nie jest. Książka w ciekawy sposób opisuje różne typy osobowości. Pozwala zrozumieć dlaczego niektórzy ludzie zachowują się w poszczególny sposób. Można także uświadomić sobie, jakim typem osobowości się jest i jakie ma się wady, nad którymi należy pracować oraz jakie zalety charakteru pielęgnować. Książka pozwala poznać siebie i zrozumieć zachowania ludzi wokół. Uważam, że jest to lektura dla każdego. Otwiera oczy na aspekt kontaktów międzyludzkich. Polecam!
Początkowo tytuł książki nie zachęcał mnie do przeczytania. Byłam przekonana, że to kolejny poradnik z serii "jak żyć". Jednak już na początku czytania przekonałam się, że tak nie jest. Książka w ciekawy sposób opisuje różne typy osobowości. Pozwala zrozumieć dlaczego niektórzy ludzie zachowują się w poszczególny sposób. Można także uświadomić sobie, jakim typem osobowości...
więcej mniej Pokaż mimo toBardzo lekka i przyjemna lektura. Książkę czyta się z zaciekawieniem. Napisana jest prostym językiem. Dotyczy tematu przemijania i ulotnych chwil. Polecam, jeśli ktoś szuka czegoś o lekkiej tematyce do poczytania.
Bardzo lekka i przyjemna lektura. Książkę czyta się z zaciekawieniem. Napisana jest prostym językiem. Dotyczy tematu przemijania i ulotnych chwil. Polecam, jeśli ktoś szuka czegoś o lekkiej tematyce do poczytania.
Pokaż mimo to2020-02-17
Kryminał pochłonęłam w jeden dzień. Bardzo wciągający. Historia ciekawa i zaskakująca. Przyjemnie się czytało. Trafia do moich ulubieńców. Polecam wszystkim!
Kryminał pochłonęłam w jeden dzień. Bardzo wciągający. Historia ciekawa i zaskakująca. Przyjemnie się czytało. Trafia do moich ulubieńców. Polecam wszystkim!
Pokaż mimo toKsiążkę cenię za to, że ciągle coś się w niej dzieje. Nie nudzi i zaskakuje. Pokazuje jakie jest życie naprawdę, i że wcale nie jest tak łatwo. Wszystko może się diametralnie zmienić wciągu jednej chwili. Zmusza do refleksji.
Książkę cenię za to, że ciągle coś się w niej dzieje. Nie nudzi i zaskakuje. Pokazuje jakie jest życie naprawdę, i że wcale nie jest tak łatwo. Wszystko może się diametralnie zmienić wciągu jednej chwili. Zmusza do refleksji.
Pokaż mimo toNie jest to najlepsza z książek Sparksa. Jednak warto ją przeczytać. Historia trochę mało realna, ale za to zakończenie wzruszające i piękne. Czyta się ją lekko i przyjemnie.
Nie jest to najlepsza z książek Sparksa. Jednak warto ją przeczytać. Historia trochę mało realna, ale za to zakończenie wzruszające i piękne. Czyta się ją lekko i przyjemnie.
Pokaż mimo to
Książka przedstawia ciekawe techniki sprzedaży w social mediach. Obrazuje w jaki sposób można wpłynąć na klienta, aby dokonał u nas zakupu. W książce można znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży i marketingu. Opisane są również w niej przykłady działań ze współczesnego świata social mediowego, które odniosły sukces w sprzedaży poprzez zastosowane triki sprzedażowe. Przydatna lektura.
Książka przedstawia ciekawe techniki sprzedaży w social mediach. Obrazuje w jaki sposób można wpłynąć na klienta, aby dokonał u nas zakupu. W książce można znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży i marketingu. Opisane są również w niej przykłady działań ze współczesnego świata social mediowego, które odniosły sukces w sprzedaży poprzez zastosowane triki...
więcej Pokaż mimo to