Opinie użytkownika
Cała recenzja tutaj: https://recenzjemystic.blogspot.com/2020/08/kafka-asagiri-sango-harukawa-bungou.html
Mam znów dylemat, jak ocenić ten tomik, bo z jednej strony był ciekawy – w końcu, przyszedł czas na ostateczne rozstrzygnięcie tego starcia, ale też wszelkie kłótnie, były niezwykle irytujące. Także motyw połączenia sił, jest już nam znany! Czy to jest powtórka z...
Mieliście kiedyś tak, że chodził za wami jakiś tytuł, oczywiście nie mieliście go na półce, a przez to każda inna książka wydawała się mało ciekawa, nieinteresująca i w ogóle bez sensu?
Ja tak miałam! I szczerze mówiąc, mam nadzieję, że więcej się to nie powtórzy…
Książka, która tak za mną „chodziła”, a raczej, która wierciła mi dziurę w głowie to „Nie wywołuj wilka z lasu”...
„Okrutny książę” to książka, która przeleżała z dobry rok na mojej półce… jakoś nigdy nie było odpowiedniego humoru, by się za nią zabrać. I nawetnawet gdy już w końcu udało mi się siąść do tego tytułu, to (pewnie będę w mniejszości) w zupełności nie mogłam wciągnąć się do tego świata…pierwsze rozdziały, były NUDNE, nie licząc dość mocnego prologu. Już był nawet moment, że...
więcej Pokaż mimo to
„Trzynaśc13” to jedna z tych książek, która mnie kusiła od momentu, kiedy po raz pierwszy ją zobaczyłam. Na dzień przed kwarantanną upolowałam ten tytuł w „owadzim” sklepie, skoro miałam nie wychodzić z domu, to trzeba było jakoś urozmaicić sobie ten czas!
Niestety, moja przygoda z tym tytułem była dość długa… pomijając już fakt, że kwarantanna w domu nie okazała się...
Cała recenzja tutaj: https://recenzjemystic.blogspot.com/2020/02/nicola-rayner-dziewczyna-ktora-znaas.html
Wystarczyło kilka stron, bym przepadła na kilka długich godzin. Trzeba przyznać, że ta książka jest ciekawa, choć nie jest to thriller mrożący krew w żyłach. Raczej bym powiedziała, że to takie połączenie obyczajówki, z wątkiem kryminalnym. Fabuła jest podzielona na...
„Pani Jeziora” – ostatni tom przygód Wiedźmina. Nie muszę chyba mówić, że bardzo mi przykro z tego powodu, mimo że mam na swojej półce alternatywne zakończenie pod postacią „Sezonu Burz”. Początek tej części był co najmniej dziwny… początek powodował dezorientacje, a fabuła poruszała się w iście żółwim tempie. Lecz ciekawość i chęć zrozumienia, o co w tym wszystkim chodzi,...
więcej Pokaż mimo to
Geraltowych przygód część dalsza… O ile w poprzednim tomie mieliśmy sporo polityki, tak teraz dostaliśmy kompanie, która swoimi różnorodnymi charakterkami, umila nam czas podczas czytania. Geralt, Jaskier, Milva, Regis i ostatni, ten najbardziej zaskakujący, Cahir – idą przez świat ogarnięty wojną, by odnaleźć lub też odbić Ciri z rąk nieprzyjaciela.
Muszę przyznać, że mam...
„Wieża Jaskółki” to szósta odsłona Wiedźmina. Rozpoczyna się w dość zaskakujący sposób, a podczas czytania pojawiają się nowe postacie, które opowiadają nam to, co działo się z Ciri. Oczywiście, nasza bohaterka również opowiada nam o tym, przez co przeszła. Ten lekki przeskok czasowy i wprowadzenie kolejnych punktów widzenia tej historii, napawa mnie dawką niepewności… to...
więcej Pokaż mimo toPodsumowując te pięć tomików, na które składa się Psycho-Pass 2, mogę powiedzieć, że była to kolejna ciekawa przygoda, choć delikatnie słabsza niż poprzedniczka. Mamy tu wiele elementów wspólnych, choćby chęć zniszczenia Sybilli. Nowością jest próba doprowadzenia Akane do zmętnienia. Choć szczerze mówiąc, ten wątek bardziej traktuję, jako pokazanie siły psychicznej główniej...
więcej Pokaż mimo to„Czas pogardy” to czwarta odsłona przygód Geralta (licząc również opowiadania). Mam wrażenie, że ta część jest lepsza od swojej poprzedniczki, która momentami była nudnawa. Tym razem autor postarał się, by dostarczyć nam wielu wrażeń – intrygi, dywersje, sporo magii oraz zmartwienia Geralta. Oczywiście, to tylko skrót tego, co czeka na nas podczas lektury. Sama fabuła w...
więcej Pokaż mimo to
Jak większość z was już pewnie wie – uwielbiam fantastykę. Dlatego, gdy pojawia się coś nowego, co jest w stanie rozbudzić moją ciekawość, chętnie po to sięgam. „Onyx & Ivory” to powieść, która za mną dosłownie chodziła. Wszyscy wokół ją zachwalali, a ja coraz bardziej chciałam ją przeczytać! Czy to był dobry wybór?
Nie mogę powiedzieć, że to była zła książka – sam pomysł...
„Krew elfów” to wyczekiwany początek sagi – Geralt przestał walczyć z przeznaczeniem i wraz z Ciri rozpoczyna nowy etap w życiu. Można byłoby powiedzieć, że to już istna sielanka, ale wtedy nie byłoby przygody. I o ile początek należy do tych spokojniejszych, przynajmniej z perspektywy Geralta, to niestety, sprawa jest bardziej skomplikowana…
W tym tomie możemy odczuć pewne...
Wstyd się przyznać, ale „Dwa Światy” to pierwsza książka Jennifer L. Armentrout, którą miałam okazję przeczytać. Do tej pory słyszałam same pozytywne opinie o pisarce i postanowiłam sprawdzić, czy jej pióro również przypadnie mi do gustu…
„Dwa Światy” to historia napisana lekkim stylem. Autorka od początku wrzuca nas na głęboką wodę, by stopniowo wyjaśniać zasady w...
„Dotyk Ognia” tuż zaraz po premierze. Był to bardzo ciężki okres dla mnie, w którym nie miałam ochoty na czytanie czegokolwiek. Jednak Mercy, potrafiła się przebić przez ten mój opór… rozbawiła mnie do łez, potrafiła oderwać od przykrej rzeczywistości i dać mi czas, na chwile wytchnienia. I to najlepiej właśnie świadczy o tej książce!
Mercy, mimo że jest to już dziewiąta...
Dawno, dawno temu, czytałam pierwszą część wiedźmińskich opowiadań, które swoją drogą bardzo mi się podobały, ale z powodu braku kolejnych tomów przygód Geralta, musiałam porzucić dalsze czytanie. Kiedy pojawił się serial na Netflixie, moja ciekawość została ponownie rozbudzona i już nie było zmiłuj się, musiałam zdobyć całą serię. I tak też się stało!
„Miecz przeznaczenia”...
Wśród wielu przeróżnych premier książkowych, pojawiają się takie pozycje, że mimo upływu czasu, ciężko o nich zapomnieć. „Twoje fotografie” to jedna z takich lektur, która głęboko zapada nam w pamięć. Porusza bardzo trudny temat, jakim jest rak, a tym samym przypomina nam, jak kruche jest nasze życie.
Główna bohaterka — Ava, mimo że zostało jej niewiele czasu, zamierza...
Cała opinia tutaj: https://recenzjemystic.blogspot.com/2020/01/kohei-horikoshi-my-hero-academia.html
W tej części nie brakuje dramatyzmu, akcji, walk i pokonywania granic własnych możliwości. Autor w doskonały sposób zaprezentował nam, jak limity mogą się nagle zacząć przesuwać, jak adrenalina wpływa na ciało i umysł, oczywiście są też konsekwencje, które pojawią się, gdy...
Czasami, mimo trudnych początków, wraz z upływem czasu i rozwijaniem się danej historii, coraz bardziej się do niej przekonujemy. Tak właśnie miałam z lekturą „Chłopak taki jak ty” – przy pierwszych stronach, delikatnie się nudziłam. Wielokrotnie odkładałam książkę i myślałam, że już nic z tego nie będzie. Jednak druga połowa tego tytułu, po prostu wymiata. Cieszę się, że...
więcej Pokaż mimo toÓsmy tom Kate Daniels już za mną. Można byłoby się spodziewać, że w którymś momencie, taki tasiemiec musi się w końcu znudzić czytelnikowi, ale nic bardziej mylnego! „Magia zmienia” utrzymuje ten sam poziom, który został nam zaprezentowany przy poprzednich częściach. Akcja nie zwalnia, z ciemnych uliczek Atlanty wciąż wyskakują potwory, a nasza kochana Kate, nie patrząc na...
więcej Pokaż mimo to„Grobowiec Tyrana” to już czwarty tom przygód mojego ukochanego Apolla, niestety pamiętając zakończenie poprzedniej części, która pozostawiła mnie z morzem wylanych łez, bałam się tego, co może się jeszcze stać. Sam początek książki jest bardzo smutny, fabuła nie daje nam odpocząć, ciągle dzieje się coś zaskakującego. Autor drażni się z nami! Co ewidentnie widać pod koniec...
więcej Pokaż mimo to