Opinie użytkownika
„Most nad wzburzoną wodą” to kryminał, który wciąga już od pierwszych stron! Marcel Woźniak, poprzez misternie splecione wątki, prowadzi nas przez labirynt mrocznych i niebezpiecznych sekretów.
Główny bohater, Sambor, to postać niezwykle intrygująca — myślę, że niektórzy czytelnicy mogą mieć problem z polubieniem go od samego początku. Ja jednak uwielbiam bohaterów...
Psst.. Zapraszam do (lektury) „Domku z piernika”... I jeśli przed oczami stanęła Wam właśnie chatka niczym z opowieści o Babie Jadze, to całkiem słusznie, bo aplikacja stworzona przez głównego bohatera jest niczym domek z piernika - zachęca, wydaje się nieszkodliwa, jednak tak naprawdę to pułapka, z sideł której trudno sie wydostać.
Bouton stworzył aplikację „Poznaj swoją...
„Dobra dziewczyna, zła dziewczyna” zabiera czytelnika w podróż po ludzkich emocjach, sieci kłamstw i potężnej porcji tajemnic. Powieść Robothama wciąga od pierwszych stron i nie odpuszcza aż do samego końca, zostawiając czytelnika z lekkim niedosytem i chęcią przeczytania następnej części!
Fabuła splata ze sobą losy trzech bohaterów:
- złej dziewczyny, która jest...
Oba tomy „Wychowania przez sztukę” to lektury obowiązkowe dla rodziców/opiekunów, którzy pragną, by ich dzieci dorastały w przyjaznym, pełnym artystycznej swobody świecie! 😊
I co najlepsze druga część „Wychowania przez sztukę” to pozycja, z której czerpać mogą również dorośli! Jest pełna ciekawostek i ćwiczeń skierowanych właśnie do dorosłych odbiorców!
Dzięki tym książkom...
"Moc manifestowania" to dla mnie kompendium wiedzy o manifestowaniu swojego wymarzonego życia, potędze podświadomości i afirmowaniu. Ta książka zawiera wszystko, co na powyższe tematy trzeba wiedzieć, by zacząć skutecznie działać — składa się bowiem z części teoretycznej i praktycznej. Dzięki tak szczegółowemu przyjrzeniu się tym zagadnieniom czytelnik zdobywa wiedzę, ale...
więcej Pokaż mimo to
Uwielbiam kryminały, książki sensacyjne i szpiegowskie. Sięgając po „Argylle” wiedziałam czego mogę się spodziewać, ale to, co otrzymałam przebiło moje oczekiwania… Ależ to było dobre!
„Argylle” łączy w sobie wszystko, czym dobra powieść szpiegowska powinna się cechować - wielowątkowość naszpikowana intrygami, złożone postaci, ciągłe napięcie i dużo zwrotów...
Ta książka to fascynująca podróż przez świat, w którym wychowanie przez sztukę jest fundamentem, dzięki któremu dzieci mogą swobodnie się rozwijać eksplorując świat poprzez najróżniejsze formy artystyczne.
Anna Weber udowadnia, że sztuka może być nie tylko narzędziem edukacyjnym, ale także kluczowym elementem w umacnianiu rodzinnych relacji. Wprowadza czytelnika w świat...
„Ucieczka” dobitnie ukazuje skomplikowane relacje rodzinne oraz proces żałoby po stracie syna. Poprzez niezwykłą narrację, która płynnie przechodzi między różnymi perspektywami, czytelnik zostaje wciągnięty niesamowity w wir emocji i wspomnień.
Głębokie zanurzenie w psychologii bohaterów pozwala ukazać pełen zakres uczuć, jakie towarzyszą traumie, ale nie tylko tej...
„Morderstwo w zimowy dzień” to kryminał urzekający swoją atmosferą. Najnowsza powieść Merryn Allingham przenosi czytelnika do angielskiej wioski, w której panuje tajemniczy klimat, wprowadzający czytelnika w świat intryg i mrocznych sekretów.
Akcja rozpoczyna się w Abbeymead, gdzie główna bohaterka, Flora Steele, próbuje rozwikłać zagadkę tajemniczej śmierci młodej...
"Przebudzenie" to poradnik, który napisany jest tak, jak lubię - bez zbędnego lania wody, wszystko jest w nim opisane krótko, zwięźle i na tamat. ideolo!
Kate Oliver i Toby Oliver to rodzeństwo, które postanowiło podzielić się swoim doświadczeniem. Stworzyli program S.H.I.N.E, który ma za zadanie pomóc nam dobrze rozpocząć każdy dzień. Jednak w "Przebudzeniu" nie chodzi...
Wydawać by się mogło, że wręcz niemożliwością jest stworzyć znakomicie poprowadzoną, przejmującą i zaskakującą historię liczącą zaledwie 300 stron. Nic bardziej mylnego! Krystal Sutherland udowodniła tą książką, że ma niebywały talent do tworzenia skondensowanych historii, w których akcja nie zwalnia tempa, liczne tropy i wskazówki podsycają napięcie, a zakończenie...
więcej Pokaż mimo to„Schronienie”, czyli pierwsza część trylogii z Mickeyem Bolitarem, to historia kierowana do… nastolatków. Tak! Harlan Coben napisał thrillery młodzieżowe, które co prawda są łagodniejsze od jego pozostałych powieści, ale jedno się nie zmienia — niesamowite napięcie! „Schronienie” jest pełne tajemnic, zagadek, intrygujących postaci (główne trio uwielbiam!) i zwrotów akcji,...
więcej Pokaż mimo toJestem tą historią zachwycona! Idealnie oddaje panujące w tamtych latach realia, wprowadza do świata mafii, w której panują inne reguły niż w znanej nam codzienności, skłania do głębszych refleksji nad naturą człowieka, niesamowicie ukazuje rodzinne więzi i lojalność, która w rodzinie Corleone jest na wagę złota. Mario Puzo wykreował bohaterów, oddając idealnie ich...
więcej Pokaż mimo to
Jagoda, dziewczyna prowadząca monotonny tryb życia, Kacper, szef gangu i Remek, dociekliwy policjant… Ich drogi łączą się w najmniej oczekiwanym momencie, serwując czytelnikom historię pełną emocji i napięcia.
„Zagraj dla mnie” doskonale łączy w sobie dwa pozornie odległe światy: pełne zmartwień codzienne życie oraz bezlitosny i mroczny świat mafii.
Natalia Brożek ukazuje...
Książka zgłębia m.in. dwoistość ludzkiej natury, uśpione instynkty oraz konflikt między dobrem a złem. Jest to również opowieść o konsekwencjach naszych działań i cenie, jaką musimy zapłacić za podjęte przez nas decyzje.
Autor zbudował niesamowity niepokojący i tajemniczy klimat, a wykreowana przez niego postać pana Hyde’a przyprawia o dreszcze i niesłabnące uczucie...
Czytałam prawie wszystkie książki Pauliny Hendel — każdą czym prędzej pochłonęłam i każda czymś mnie zaskoczyła. Jednak „Cmentarz osobliwości” przebija je wszystkie!!
Zbliżam się ku końcowi (niestety 😞) i na gorąco muszę Wam napisać… PRZECZYTAJCIE tę powieść! Jestem pewna, że nawet ci z Was, którzy za fantastyką nie przepadają, w pełni wsiąkną w ten niesamowity świat...
„Moja odłączona rodzina” to historia Słodziaka, najszczęśliwszego pieska na świecie, który miał dosłownie wszystko - dom nad głową, kochającą rodzinę, regularne spacery, jedzonko, dużo głasków. Niestety wszystko się zmieniło, gdy do domu wkroczyły EKRANY!!! 💻📺📱
Rodzina się „odłączyła”, a piesek postanawia coś z tym zrobić! Ma plan na to, jak znów „sprowadzić” ich do...
Uwierzcie mi, nikt nie potrafi stworzyć tak realnych bohaterów jak Taylor Jenkins Reid. Czytając „Siedmiu mężów Evelyn Hugo” googlowałam, czy aby na pewno postać Evelyn Hugo jest fikcyjna. Czytając „Daisy Jones & The Six” nie dowierzałam, że ten zespół jest wytworem wyobraźni autorki, a teraz zachodzę w głowę, jakim cudem Carrie nie istnieje na prawdę! 🤯
Taylor tworzy tak...
Jestem świeżo po lekturze „Frankensteina” i jestem w szoku, że ta powieść została wydana po raz pierwszy w 1818 (pomijając już fakt, że napisała ją 19-latka 🤯)! Ależ ona jest pięknie napisana, jaka klimatyczna, mroczna i fascynująca!
Opętany obsesją naukowiec Victor Frankenstein postanawia stworzyć nowe życie. Eksperymenty naukowe w połączeniu z tajemniczymi metodami...
„Oczarowanie” to książka, która pomaga dostrzec niezwykłość w pozornie zwyklych chwilach. Otula, koi i sprawia, że w każdej komórce ciała czuje się spokój… Taką totalną błogość.
W codziennym biegu często zapominamy o małych niezwykłościach, które wokół nas się znajdują. Brakuje nam czasu, by doświadczać wszystkimi zmysłami to, co ma nam do zaoferowania świat. Przemykają...