Opinie użytkownika
Książka, która idealnie przedstawia takie tematy, jak przyjaźń, ból, strach i odkupienie winy.
Rebecca Makkai bardzo ładnym językiem opisała męski, homoseksualny świat Chicago z lat osiemdziesiątych, który musiał sprostać wielkiemu wrogowi, którym był AIDS.
Mamy również drugą ramę czasową - bardziej współczesną. Opowiadana jest tam historia Fiony, która poszukuje swojej...
Zdecydowanie nie jest to książka dla każdego.
Jeremi jest chłopcem, który walczy nie tylko ze swoimi demonami lecz również przeciwnościami, które stają na jego drodze. Choroba mamy i przeprowadzka do dziadka napędza jedynie jego bunt, który ma w sobie.
Jeremi również dorasta do tego etapu, że zaczyna poznawać swoją prawdziwą tożsamość, z którą nie do końca może się...
Czytając jej inną słynną książkę szczerze powiem, że nie tego się spodziewałam.
Im dalej wgłębiałam się w opowieść, tym bardziej miałam wrażenie, że czytam książkę, która jest pogrążona w wielkim chaosie. Dramaturgia, która została przedstawiona na samym końcu, idealnie podkreślała fakt, że coraz bardziej nie chce mi się czytać tej książki.
Poziom między "Dylematem", a...
W dziesiątej części detektyw Hunter nie przejął kolejnej zwykłej dla niego sprawy o brutalne morderstwo. Rozpoczęły się igrzyska pomiędzy nim, a Folterem - dawnym przyjacielem oraz przestępcą, którego zamknął trzy lata wcześniej w więzieniu o najwyższym rygorze.
Akcja dynamiczna, w stylu Cartera. Geniusz zbrodni zaskakiwał i coraz bardziej wciągał Huntera w swoje gierki,...
Ocenę trochę zawyżyłam, bo jednak cała historia była nawet ciekawa.
Świat internetu, hakerstwa, włamań jest w dzisiejszych czasach coraz bardziej powszechnym tematem. Jednakże do kryminału jeszcze mu odrobinkę brakuje. Nie było tutaj jakiś oszołamiających emocji - może tylko końcówka całej powieści dała delikatnego dreszczyku, ale nic więcej. Szczerze powiedziawszy...
Jeśli miałabym być szczera, to myślałam, że ta książka mnie zawiedzie. Na całe szczęście Harlan Coben się obronił.
Jest to mój pierwszy kryminał tego autora. Sam początek wiał mi zrozpaczoną nudą. Jake Fisher i jego złamane serce z powodu utraty miłości brzmiał trochę kiczowato. Miałam wrażenie, że będzie to historia, którą już w połowie będzie można rozwiązać, a wiadomo,...
Książka, która przedstawia kilka historii, które są związane z naszym niestety chorym systemem medycznym. "Agonia" pokazuje realia dzisiejszych lekarzy, pielęgniarek, ratowników oraz innych służb zdrowia. Autor pokazuje przerażające realia, które sprawiają, że współczuję ludziom, którzy pracują w tym zawodzie z pasji, choć wdzięczności zero za ich poświęcony trud. Warto...
więcej Pokaż mimo to
Zdecydowanie moja książka miesiąca.
Stephena Kinga znam bardziej od strony jego eksperymentów, które są oderwaniem od jego tytułu "mistrza horrorów" i jest jednym z moich ulubionych autorów.
Sama fabuła uważam, że jest niezwykle ciekawa, co sprawia, że książkę czyta się naprawdę szybko i wręcz wchłaniasz się w tę niesamowitą historię Luka Ellisa. Szczerze powiedziawszy...
Remigiusza Mroza poznałam po niezbyt udanej "Czarnej Madonnie", lecz stwierdziłam, że nie mogę automatycznie go skreślić.
Sama nie wiem, czy "Hashtag" jest lepszą powieścią. Sam początek wydawał mi się obiecujący, lecz im dalej już byłam, tym obojętniej podchodziłam do czytania. Oczywiście nie było aż tak źle, żeby zrezygnować, lecz dalej szukam powodu, który mówi, jak...
Powieść, która pokazuje, że nawet najsłabsi mogą z czasem się stać tymi najsilniejszymi.
Książka naprawdę intrygująca zwłaszcza, że akcja dzieje się w nietypowym miejscu jaka jest Alaska. Czytając stykamy się z trudnymi tematami, jak przemoc, alkoholizm oraz ślepa miłość, która może doprowadzić do wielkiej tragedii. Akcja moim zdaniem początkowo rozkręca się dosyć powoli,...