Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Wydawnictwo: Onepress
6,36 (33 ocen i 13 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
1
8
8
7
5
6
7
5
5
4
2
3
1
2
2
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328306622
liczba stron
192
słowa kluczowe
autentyczność, marka
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
bales

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu...

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak — zacznij działać!
Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (151)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1322
awiola | 2018-01-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 27 stycznia 2018

"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".


Zakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne, określone zachowania. Myślę, że moja strona będąca wizytówką mnie samej, i co za tym idzie, mojej książkowej pasji jest bardzo autentyczna, ale zawsze mogę coś dopracować, by było jeszcze lepiej.

Anna Piwowarska to copywriterka, która przez sześć lat pracowała w agencjach reklamowych. Tworzyła kampanie, teksty, hasła i bannery dla marek Żywiec, Philips, BoboVita, Electrolux, czy Sony. Od trzech lat autorka rozwija swój własny autorski projekt nazwany Autentyczny Copywriting, jako freelancerka prowadzi konsultacje i warsztaty, przekazując zdobytą wiedzę dotyczącą autentycznego przekazu.

"Autentyczność...

książek: 357

Ciekawa, dobrze napisana książka o... pisaniu. Autorka pokazuje, jak pisać na potrzeby internetu i przekonuje, że autentyczność jest na wagę złota. Co więcej jest o wiele bardziej atrakcyjna niż wyświechtane i do bólu profesjonalne formułki, które spotkać można na niemal każdej stronie internetowej.

"Autentyczność przyciąga" to świetna pozycja dla copywriterów, blogerów, redaktorów serwisów internetowych, którzy chcą pisać ciekawie i z polotem, rozwijać swój warsztat pisarski i jak niemal każdy mają największy problem z napisaniem tekstu o sobie samym.

książek: 364
Iwona_C_ | 2016-07-27
Na półkach: Przeczytane

To, co wyróżnia naszą firmę, to my sami. Przecież nie ma drugiej takiej samej osoby jak my. Dlatego kreując wizerunek firmy, warto pokazać siebie. Jest to bardzo trudne, bo najtrudniej pisze się o osobie, ale ćwiczenie czyni mistrza. Również w tekstach ofertowych warto postawić na oryginalność i zrezygnować ze sztampowych opisów, które możemy znaleźć na setkach stron. Wszystko powinno nas wyróżniać. O tym i o wielu innych kwestiach pisze Anna Piwowarska w książce Autentyczność przyciąga.

Publikacja ta nie jest pierwszym poradnikiem z zakresu copywritingu i kreowania marki, który przeczytałam. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Kiedy zastosujemy się do porad w niej zawartych, a także będziemy ćwiczyć nasze umiejętności zgodnie ze wskazówkami, będziemy mogli tworzyć autentyczne treści – nie tylko teksty. Dostajemy narzędzia i...

książek: 1158
MoznaPrzeczytac | 2015-09-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 września 2015

„Autentyczność przyciąga. Wiem to na pewno” – mówi Anna Piwowarska, autorka książki na temat budowania marki na prawdziwym i porywającym przekazie (s. 9). I zdecydowanie wie, co mówi. A ja jej uwierzyłam, od pierwszej strony. Bo przemówiła do mnie, i to nie tylko słowami, ale przede wszystkim – sobą, swoją osobowością i swoją historią… oraz imponującym doświadczeniem zawodowym.
„Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie” Piwowarskiej to książeczka niewiele większa od zwykłego zeszytu. Chciałoby się rzecz – niepozorna. Ale tylko pozornie. Wystarczyło zaledwie kilka minut na przekartkowanie zawartości i przeczytanie pierwszych stron, bym zyskała pewność, że w rękach trzymam pozycję nietuzinkową. I że czeka mnie fascynująca podróżą – nie tylko do krainy słów, ale chyba przede wszystkim – w głąb siebie. Bo żeby mówić czy pisać o sobie w sposób autentyczny, trzeba najpierw odkryć, kim się naprawdę jest. A to już jest podróż nie lingwistyczna,...

książek: 144
Jeanne | 2016-08-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 24 sierpnia 2016

Ciekawa pozycja dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki na rynku i pragną poznać podstawy technik marketingowych.
Nie podobało mi się tylko ciągłe powtarzanie podobnych wniosków i zwracanie się do czytelnika na "ty" z małej litery (według mnie nieco przeczy to przesłaniu książki). Niemniej jednak polecam - zwłaszcza początkującym freelancerom!

książek: 663
Julia W | 2016-02-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 11 października 2015

Kiedy dowiedziałam się o tym, że Ania Piwowarskach pisze książkę, już od kilkunastu miesięcy byłam czytelniczką jej bloga.
Lubię słowo pisane i wszystko, co jest z nim związane. Pewnie dlatego właśnie trafiłam na stronę Autentyczny Copywriting.

Pisanie (i mówienie) o sobie nigdy nie było moją mocna stroną. Pisanie nie tylko o sobie, ale pisanie w ogóle zawsze mnie przerażało. I pociągało. Lubiłam pisać. Pisanie jest, było i będzie w moim zyciu zawsze; chcę mu pomóc, dlatego między innymi sięgnęłam po tę książkę.

Znajdziecie w niej niezliczoną ilość ćwiczeń, które pomagają w pisaniu o sobie. Książka jest bogata w przykłady, wymyślone przez Autorkę na potrzeby podręcznika, ale również pochodzące ze stron internetowych osób, którym Ania pomagała w tworzeniu tekstów o sobie.

Wszystkich, którzy chcą, aby ich teksty były autentyczne, spójne i atrakcyjne, zachęcam do sięgnięcia po ten poradnik. Naprawdę warto.

książek: 46
Joanna | 2017-01-21
Na półkach: Przeczytane

Spodziewałam się nieco czegoś innego po tej książce. Treść można skrócić spokojnie o połowę - dany punkt jest omawiany zbyt długo, tzn. czytelnik wie już, o co chodzi, a dalej pojawiają się wyliczenia przemawiające za daną racją. Natomiast przykłady i ćwiczenia są fajnie, jasno tłumaczą, jak odnieść daną zasadę do pisania. Myślałam, że książka będzie zawierała więcej porad dot. samego pisania, a tu przewija się przede wszystkim temat autentyczności. Książka podkreśla, jak powinny być pisane teksty na strony internetowe, teksty reklamowe - wskazuje inny kierunek niż jest praktykowany. Podejście ciekawe, ale myślę, że nie wszystkich przedsiębiorców stać, aby pisać teksty "naprawdę autentyczne" :)

książek: 562
Renata | 2016-04-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 11 stycznia 2016

Pozycja dla marketingowców, którzy nie tylko liczą zera, ale przede wszystkim chcą być zgodni ze sobą w swojej pracy. Dla copywriterów obowiązkowo. Bardzo przystępna i ładna literacko książka w stylu "slow". Główna myśl zawiera się w tytule, ale warto ją zgłębić, na pewno w każdym czytelniku zaszczepi jakąś nową myśl w planowaniu działań oraz w działaniu! :)

książek: 477
Papierowa Kobietka | 2016-01-13
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 02 stycznia 2016

Jest jak magnes, wzbudza zaufanie, zaprasza do współpracy! To właśnie ona - autentyczność - niezbędna każdemu, komu zależy na trwałych i owocnych relacjach z otoczeniem, z klientami, z pracodawcą! To umiejętność przydatna nie tylko w życiu zawodowym ale również prywatnym. Tylko czasem jakoś tak ciężko być sobą w 100%. Anna Piwowarska skutecznie przekonuje, że warto!
Moja refleksja po przeczytaniu tego poradnika - "oj muszę się jeszcze duuużo nauczyć!" Ale najważniejsze, że jest już kierunek i mentor!
Książka "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?" pomocna będzie nie tylko startującym z własnym biznesem ale także młodym absolwentom wchodzącym na rynek pracy, 'starym wyjadaczom', którzy chcą coś zmienić na lepsze w kreowaniu własnego wizerunku a także tym, którzy kreują swój mały świat w blogosferze.

Korzystając z poradnika (nie tylko czytając - ale pracując głównie nad własnymi pomysłami) dowiecie się jak budować autentyczną...

książek: 377
piotk | 2016-04-24
Na półkach: Przeczytane

Dla marketingowca książka prawie bezużyteczna. Ale jeśli jesteś totalnym laikiem to możesz dodać do mojej oceny jeszcze 4 gwiazdki. A jeśli jesteś kobietą, to nawet 5 gwiazdek.

zobacz kolejne z 141 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd