rozwińzwiń

Marketing Premium

Okładka książki Marketing Premium Dominika Trawka
Okładka książki Marketing Premium
Dominika Trawka Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
178 str. 2 godz. 58 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2019-11-19
Data 1. wyd. pol.:
2019-11-19
Liczba stron:
178
Czas czytania
2 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328355163
Tagi:
marketing biznes zarządzanie marka strategia dobra luksusowe
Średnia ocen

4,6 4,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Oceny

Średnia ocen
4,6 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
31
1

Na półkach:

książka pełna frazesów, które totalnie nic nie wnoszą

książka pełna frazesów, które totalnie nic nie wnoszą

Pokaż mimo to

avatar
6
5

Na półkach:

Świetna książka, której autorka w syntetyczny sposób dzieli się swoim doświadczeniem w dziedzinie marketingu marek luksusowych

Świetna książka, której autorka w syntetyczny sposób dzieli się swoim doświadczeniem w dziedzinie marketingu marek luksusowych

Pokaż mimo to

avatar
5
4

Na półkach:

Niestety, ale największą wartością tej książki jest wywiad z profesorem Sikorą, czyli z człowiekiem, który ma więcej do powiedzenia niż sama autorka. Obrazkowa książeczka o marketingu z błędami interpunkcyjnymi i edytorskimi (to układ z kolei w stronę wydawcy). Dużo oczywistości, zero pracy twórczej. Książka to lista przykładów momentami w duchu kopiuj-wklej z katalogów firmowych. Z całości polecam wyłącznie wywiad na końcu.

Niestety, ale największą wartością tej książki jest wywiad z profesorem Sikorą, czyli z człowiekiem, który ma więcej do powiedzenia niż sama autorka. Obrazkowa książeczka o marketingu z błędami interpunkcyjnymi i edytorskimi (to układ z kolei w stronę wydawcy). Dużo oczywistości, zero pracy twórczej. Książka to lista przykładów momentami w duchu kopiuj-wklej z katalogów...

więcej Pokaż mimo to

avatar
5
1

Na półkach:

Książka przeczytana w 15 minut. A te 10 gwiazdek to chyba konta autorki....

Książka przeczytana w 15 minut. A te 10 gwiazdek to chyba konta autorki....

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Zgadzam się z poprzednią opinią. Ta książka nie ma absolutnie żadnej treści, Głównym osiągnięciem autorki jest certyfikat z Bocconi, który można kupić w internecie za 20 euro, a cały kurs trwa kilka godzin. Po nijakich wpisach na blogu spodziewałem się raczej niskiego poziomu ale jest jeszcze gorzej. Nie polecam, strata pieniędzy.

Zgadzam się z poprzednią opinią. Ta książka nie ma absolutnie żadnej treści, Głównym osiągnięciem autorki jest certyfikat z Bocconi, który można kupić w internecie za 20 euro, a cały kurs trwa kilka godzin. Po nijakich wpisach na blogu spodziewałem się raczej niskiego poziomu ale jest jeszcze gorzej. Nie polecam, strata pieniędzy.

Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

Ta książka nie wnosi niczego nowego, ciekawego. Trudno nie odnieśc wrażenia, że została napisana po to, żeby wylansować Autorkę jako eksperta (którym nie jest - wystarczy zapoznać się z "osiągnieciami" tej Pani),kolejna pozycja, gdzie człowiek zastanawia się - kto to napisał, po co i kto miałby to czytać? Żałuję wydanych 30 zł. Dałem się zwieść ciekawości. Nie idzcie tą drogą.

Ta książka nie wnosi niczego nowego, ciekawego. Trudno nie odnieśc wrażenia, że została napisana po to, żeby wylansować Autorkę jako eksperta (którym nie jest - wystarczy zapoznać się z "osiągnieciami" tej Pani),kolejna pozycja, gdzie człowiek zastanawia się - kto to napisał, po co i kto miałby to czytać? Żałuję wydanych 30 zł. Dałem się zwieść ciekawości. Nie idzcie tą drogą.

Pokaż mimo to

avatar
6
1

Na półkach:

Wciągająca lektura, ukazująca oblicze marketingu marek luksusowych z bardzo praktycznej strony. Mnóstwo w niej przykładów działań firm z sektora "premium". Dodatkowo urozmaicenia w postaci wywiadów z ekspertami oraz właścicielami marek. Ogółem pozycja godna zapamiętania i z niecierpliwością będę oczekiwał kolejnych publikacji tej autorki.

Wciągająca lektura, ukazująca oblicze marketingu marek luksusowych z bardzo praktycznej strony. Mnóstwo w niej przykładów działań firm z sektora "premium". Dodatkowo urozmaicenia w postaci wywiadów z ekspertami oraz właścicielami marek. Ogółem pozycja godna zapamiętania i z niecierpliwością będę oczekiwał kolejnych publikacji tej autorki.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    18
  • Chcę przeczytać
    7
  • 2020
    2
  • Marketing do kupienia
    1
  • 2020
    1
  • Praca
    1
  • Biznes, finanse
    1
  • 2021
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing Premium


Podobne książki

Przeczytaj także