Marketing Premium
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2019-11-19
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-11-19
- Liczba stron:
- 178
- Czas czytania
- 2 godz. 58 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328355163
- Tagi:
- marketing biznes zarządzanie marka strategia dobra luksusowe
Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
„Niezmiernie się cieszę, że książka Marketing Premium ujrzała swoje światło dziennie. W czasach kiedy marki mają coraz większy wpływ na społeczeństwo, środowisko oraz postawy konsumentów, warto dzielić się najlepszymi praktykami, których tutaj nie brakuje. Autorka w bardzo przystępnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikują się marki z tzw. wyższej półki, a zaproszeni eksperci dzielą się cenną wiedzą na temat rynku. Dzięki temu łatwiej zrozumieć czym jest luksus i świadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom, ale też samym konsumentom. Brakowało na rynku takiej publikacji!”
Irena Eris
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 18
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
książka pełna frazesów, które totalnie nic nie wnoszą
książka pełna frazesów, które totalnie nic nie wnoszą
Pokaż mimo toŚwietna książka, której autorka w syntetyczny sposób dzieli się swoim doświadczeniem w dziedzinie marketingu marek luksusowych
Świetna książka, której autorka w syntetyczny sposób dzieli się swoim doświadczeniem w dziedzinie marketingu marek luksusowych
Pokaż mimo toNiestety, ale największą wartością tej książki jest wywiad z profesorem Sikorą, czyli z człowiekiem, który ma więcej do powiedzenia niż sama autorka. Obrazkowa książeczka o marketingu z błędami interpunkcyjnymi i edytorskimi (to układ z kolei w stronę wydawcy). Dużo oczywistości, zero pracy twórczej. Książka to lista przykładów momentami w duchu kopiuj-wklej z katalogów firmowych. Z całości polecam wyłącznie wywiad na końcu.
Niestety, ale największą wartością tej książki jest wywiad z profesorem Sikorą, czyli z człowiekiem, który ma więcej do powiedzenia niż sama autorka. Obrazkowa książeczka o marketingu z błędami interpunkcyjnymi i edytorskimi (to układ z kolei w stronę wydawcy). Dużo oczywistości, zero pracy twórczej. Książka to lista przykładów momentami w duchu kopiuj-wklej z katalogów...
więcej Pokaż mimo toKsiążka przeczytana w 15 minut. A te 10 gwiazdek to chyba konta autorki....
Książka przeczytana w 15 minut. A te 10 gwiazdek to chyba konta autorki....
Pokaż mimo toZgadzam się z poprzednią opinią. Ta książka nie ma absolutnie żadnej treści, Głównym osiągnięciem autorki jest certyfikat z Bocconi, który można kupić w internecie za 20 euro, a cały kurs trwa kilka godzin. Po nijakich wpisach na blogu spodziewałem się raczej niskiego poziomu ale jest jeszcze gorzej. Nie polecam, strata pieniędzy.
Zgadzam się z poprzednią opinią. Ta książka nie ma absolutnie żadnej treści, Głównym osiągnięciem autorki jest certyfikat z Bocconi, który można kupić w internecie za 20 euro, a cały kurs trwa kilka godzin. Po nijakich wpisach na blogu spodziewałem się raczej niskiego poziomu ale jest jeszcze gorzej. Nie polecam, strata pieniędzy.
Pokaż mimo toTa książka nie wnosi niczego nowego, ciekawego. Trudno nie odnieśc wrażenia, że została napisana po to, żeby wylansować Autorkę jako eksperta (którym nie jest - wystarczy zapoznać się z "osiągnieciami" tej Pani),kolejna pozycja, gdzie człowiek zastanawia się - kto to napisał, po co i kto miałby to czytać? Żałuję wydanych 30 zł. Dałem się zwieść ciekawości. Nie idzcie tą drogą.
Ta książka nie wnosi niczego nowego, ciekawego. Trudno nie odnieśc wrażenia, że została napisana po to, żeby wylansować Autorkę jako eksperta (którym nie jest - wystarczy zapoznać się z "osiągnieciami" tej Pani),kolejna pozycja, gdzie człowiek zastanawia się - kto to napisał, po co i kto miałby to czytać? Żałuję wydanych 30 zł. Dałem się zwieść ciekawości. Nie idzcie tą drogą.
Pokaż mimo toWciągająca lektura, ukazująca oblicze marketingu marek luksusowych z bardzo praktycznej strony. Mnóstwo w niej przykładów działań firm z sektora "premium". Dodatkowo urozmaicenia w postaci wywiadów z ekspertami oraz właścicielami marek. Ogółem pozycja godna zapamiętania i z niecierpliwością będę oczekiwał kolejnych publikacji tej autorki.
Wciągająca lektura, ukazująca oblicze marketingu marek luksusowych z bardzo praktycznej strony. Mnóstwo w niej przykładów działań firm z sektora "premium". Dodatkowo urozmaicenia w postaci wywiadów z ekspertami oraz właścicielami marek. Ogółem pozycja godna zapamiętania i z niecierpliwością będę oczekiwał kolejnych publikacji tej autorki.
Pokaż mimo to