Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
7,14 (14 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
3
8
1
7
5
6
2
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7526-741-9
liczba stron
249
słowa kluczowe
marketing, relacje
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Mil

"Wbrew pozorom jest to pozytywna książka o tym, co można zmienić w myśleniu i praktyce. Jest to opowieść o marketingu bez głupot, oszustwa, manipulacji, sztuczności oraz wygodnych, ale nieprawdziwych założeń." Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. Rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa....

"Wbrew pozorom jest to pozytywna książka o tym, co można zmienić w myśleniu i praktyce. Jest to opowieść o marketingu bez głupot, oszustwa, manipulacji, sztuczności oraz wygodnych, ale nieprawdziwych założeń."

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. Rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. "Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało" - to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

 

źródło opisu: okładka

źródło okładki: www.empik.com

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 64
Krzysztof | 2015-10-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: październik 2015

Autor przedstawia całą konstelację marketingowych stereotypów i skutecznie je obala.

...W pewnym momencie można dojść do wniosku, że jedynej rzeczy której nie skrytykował jest ...jego własne krytyczne podejście ;-)

Ale nie mam mu tego za złe.
Książka na prawdę daje do myślenia.

Jedna z lepszych pozycji na temat marketingu jaką miałem okazję przeczytać.

Polecam.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Złota różdżka, czyli bajki dla niegrzecznych dzieci

Michał Rusinek, który napisał świetny wstęp do tej książki, stwierdza, że w "Złotej różdżce" obecna jest taka warstwa purnonsensu, którą dos...

zgłoś błąd zgłoś błąd