Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Pozycjonowanie produktu

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
7 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788320817386
liczba stron
168
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania,cel, efekty i kryteria pozycjonowania,rynkow...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (10)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 64
Krzysztof | 2016-01-16
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 37
Łukasz | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 217
herring1985 | 2012-07-13
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 889
Elles | 2015-10-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1741
bastkk | 2015-02-22
książek: 351
Marcinkon | 2014-01-14
Na półkach: Chcę przeczytać, Business
książek: 629
missbrodka | 2013-12-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 333
nervous | 2013-12-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 301
Paweł | 2013-06-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd