(R)ewolucja marki Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Okładka książki (R)ewolucja marki Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku Jacek Pogorzelski
Okładka książki (R)ewolucja marki Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Jacek Pogorzelski Wydawnictwo: Helion nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2010-02-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-02-01
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2630-4
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    12
  • Przeczytane
    4
  • Posiadam
    3
  • Marketing
    1
  • Przeczytane 2024
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Zarządzanie w kulturze
    1
  • Biznes, finanse, ekonomia
    1
  • Konieczności!
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki (R)ewolucja marki Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku


Podobne książki

Przeczytaj także