Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Seria:
- Punkty Przełomowe
- Tytuł oryginału:
- Buyology
- Wydawnictwo:
- Znak
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 224
- Czas czytania
- 3 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324011803
- Tłumacz:
- Magdalena Zielińska
- Tagi:
- zakupy neuromarketing konsument
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 432
- 334
- 76
- 18
- 14
- 11
- 6
- 5
- 4
- 3
Cytaty
Mózg emocjonalny pragnie wyczyścić kartę kredytową, choś mózg racjonalny wie, że powinniśmy odkładać na emeryturę .
Opinia
Nie spodziewałam się, że książka o tej tematyce tak mnie zainteresuje. Po jej lekturze zaczęłam chętniej sięgać po publikacje poświęcone wszystkiemu co "neuro-". Neuromarketing i neurodydaktyta to od niedawna główne obszary moich zainteresowań.
Książka Lindstroma uświadomiła mi mechanizmy sprzedaży, o których nawet mi się nie śniło. Nie śniło mi się także, że można poprosić dentystę o założenie koronek zębowych, które na każdym kęsie pożywienia zostawiać będą, wszystkim nam znaną, postać Hello Kitty.
Nie spodziewałam się, że książka o tej tematyce tak mnie zainteresuje. Po jej lekturze zaczęłam chętniej sięgać po publikacje poświęcone wszystkiemu co "neuro-". Neuromarketing i neurodydaktyta to od niedawna główne obszary moich zainteresowań.
więcej Pokaż mimo toKsiążka Lindstroma uświadomiła mi mechanizmy sprzedaży, o których nawet mi się nie śniło. Nie śniło mi się także, że można...