Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Dziecko reklamy

Tłumaczenie: Agnieszka Monika Kawalec
Wydawnictwo: Świat Książki
5,5 (10 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
3
6
2
5
0
4
2
3
1
2
0
1
1
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Brandchild
data wydania
ISBN
8373912479
liczba stron
374
słowa kluczowe
dziecko, reklama
język
polski
dodała
asia

Co lubi, chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko? Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny,...

Co lubi, chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko?
Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny, wcale nie musi ogłupiać. Trzeba go poznać, by nie stracić wpływu na dziecko.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (44)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 187
Łukasz Chrzanowski | 2015-01-29
Na półkach: Przeczytane

Kapitalna książka. Jeśli lubisz książki marketingowe warto ja przeczytać. Mimo, że książka wydana w 2003 roku wiele aspektów jest nadal aktualna. Dużo praktycznej wiedzy. Książka zmusza do myślenia.

książek: 168
FmBlack | 2013-09-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 sierpnia 2013

Książka słabsza od "Zakupologia", zdecydowanie za długa jak na ilość oferowanej wiedzy. Na plus oczywiście ciekawostki dotyczące kilku marek. Niestety w 2013 dotkliwie zdezaktualizowana.

książek: 290
katka | 2015-07-31
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2006 rok
książek: 324
ElZa | 2013-12-17
Na półkach: Przeczytane
książek: 83
zającówna | 2013-07-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 333
Ismena | 2013-06-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 73
Olga Tatarynowicz | 2012-09-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 453
darka_b | 2012-05-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 295
Anna Bugaj-Słowik | 2011-01-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: marzec 2010
książek: 107
Moniś | 2010-09-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2009 rok
zobacz kolejne z 34 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd