Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Martin Lindstrom Wydawnictwo: Znak Seria: Punkty Przełomowe nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
224 str.
Tytuł oryginału:
Buyology
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
224
Język:
polski
ISBN:
9788324011803
Tłumacz:
Magdalena Zielińska
Wydawnictwo:
Znak
Tagi:
zakupy neuromarketing konsument
Tytuł oryginału:
Buyology
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Data wydania:
2009-01-01
Liczba stron:
224
Język:
polski
ISBN:
9788324011803
Tłumacz:
Magdalena Zielińska
Seria:
Punkty Przełomowe
Tagi:
zakupy neuromarketing konsument
Średnia ocen
7,2 / 10
248 ocen 19 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
248 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [19]

Sortuj:
266
111

Na półkach:

Wiele ciekawych informacji, przykładów i odwołań do praktyki marketingowej sprawia, że czyta się tę książkę z zainteresowaniem. Jednak 11 lat po premierze pierwszego wydania wiemy już, że neuromarketing nie stał się świętym Graalem w tej dziedzinie a użytecznym, lecz jednak jednym z wielu elementów budowani wpływu na konsumentów.

Pokaż mimo to

182
20

Na półkach: ,

Autor w każdym rozdziale obiecuje, że już w kolejnym odkryje przed nami największe sekrety marketerów i że będzie to przełomowe odkrycie. No cóż, nie było... I to nie było ani przełomowych odkryć, ani większych zaskoczeń. Jeśli temat jest nam znany, książka zbyt wiele nowego nie wniesie do naszej wiedzy.

Mi osobiście nie podobał się też styl autora. Ciągłe powtarzanie, że...

więcej Pokaż mimo to

119
102

Na półkach: ,

Dużo ciekawych i barwnych przykładów z zakresu marketingu i reklamy, bez natarczywego oferowania swoich usług:)

to, co bym nieco zarzucił to ciągła obietnica epokowych odkryć, których za bardzo się nie doczekałem (o odkryciu neuronów lustrzanych zdarzyło się na pewno wielu z nas już wielokrotnie czytać), ale kilka ciekawych wniosków na pewno można wyciągnąć, np. ludzie w...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
52
38

Na półkach:

Książkę przeczytać można, ale nie jest to obowiązkowa pozycja dla marketera. Napisana "po amerykańsku" potocznym językiem, zawiera mało konkretów. Wnioski ogólne, przytoczone wyniki badań również. Autor w dużej mierze zachwala sam siebie i swoje nadzwyczajne odkrycia, które w sumie są oczywiste.

Pokaż mimo to

719
71

Na półkach:

Polskie wydanie zaczyna się specjalną przedmową od autora, w której możemy podziwiać jego marketingowy talent (umiejętnie dobrane pochlebstwa pod adresem Polaków :)). Książka porusza wiele ciekawych wątków, ale jak dla mnie kończy się zbyt szybko, wręcz urywa - chciałabym czytać dalej, a tu już podziękowania.

Pokaż mimo to

8516
1117

Na półkach: ,

12 / 2017

Pokaż mimo to

713
209

Na półkach: , ,

Ciekawa i wciągająca lektura o neuromarketingu. Martin Lindstrom z "Zakupologii" w bardzo przystępny sposób wyjaśnia procesy zachodzące w naszym mózgu, które sprawiają, że kupujemy konkretną rzecz. Znajdziemy tu wiele interesujących przykładów.
Polecam!

Pokaż mimo to

732
347

Na półkach: ,

Może ta książka nie wniosła do mojego życia nowego priorytetu i nie odmieniła dotychczasowych poglądów. Podejrzewam, że dzieje się tak za sprawą mnogości felietonów i artykułów traktujących o zakupoholizmie i potrzebie ciągłego kupowania, które otaczają nas zewsząd i... i nie sprawiają, że wyrzekamy się konsumpcjonizmu. Cóż.
Mimo to ta pozycja zasługuje na uwagę. Szerzej...

więcej Pokaż mimo to

103
58

Na półkach:

Pan Martin tłumaczy nam nasze zachowania konsumenckie i stara się uzmysłowić, że to nie my mamy kontrolę nad naszymi decyzjami. Choćbyśmy bardzo chcieli naszego mózgu nie da się oszukać i wiele dzieje się poza poziomami naszej świadomości.
Pan Martin również na każdej stronie stara się nam powiedzieć, że jego racja jest najlepsza i najmądrzejsza, przez to, że książka pisana...

więcej Pokaż mimo to

87
9

Na półkach:

Ciekawa książka.Polecam.

Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    379
  • Przeczytane
    301
  • Posiadam
    75
  • Teraz czytam
    17
  • Chcę w prezencie
    14
  • Ulubione
    11
  • 2014
    5
  • Psychologia
    5
  • 2013
    3
  • Kindle
    3
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Martin Lindstrom Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Zobacz więcej
Reklama
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd