Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Co klient chce ci powiedzieć

Wydawnictwo: MT Biznes
8 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788361040767
liczba stron
152
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Jak stać się kluczowym dostawcą Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klienta Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego...

Jak stać się kluczowym dostawcą Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klienta Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży. zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów. Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial. Pozwoli ci: pogłębić wiedzę o problemach klientów zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta nie martwić się o ceny Sprzedaż tworząca wartość pomaga ci wyrwać się z piekła utowarowienia i niskich cen. Wyróżnia cię na tle konkurencji i wprowadza na drogę do lepszych cen, wyższych marży zysku i większego wzrostu przychodów, zbudowanych w oparciu o obustronnie korzystne relacje z klientem, które z czasem się pogłębiają. Kiedyś każda firma będzie uważniej słuchać klienta, a każdy menedżer będzie mieć świadomość, że sprzedażą powinni się zajmować wszyscy, nie tylko dział sprzedaży. A tymczasem ta książka otworzy ci oczy i pokaże, jak zacząć. O AUTORzE Ram Charan jest cieszącym się ogromnym uznaniem doradcą biznesowym, prelegentem, wykładowcą oraz autorem i współautorem wielu książek o tematyce biznesowej, m. in. takich bestsellerów, jak What the...

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 0
| 2014-04-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2014
Przeczytana: 21 kwietnia 2014
książek: 9233
Chaoticreader | 2016-12-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3501
fiendishfiancee | 2016-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2046
Paula | 2015-12-05
Na półkach: Biznes, Chcę przeczytać
książek: 93
salamandra | 2015-03-21
książek: 37
Ola Rapkiewicz | 2014-04-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 468
z10l0 | 2011-10-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać, Szukam
książek: 699
davinczi | 2011-04-14
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd