Reklama uśmiechnięte ścierwo
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- La Pub est une charogne qui nous sourit
- Wydawnictwo:
- Delta W-Z
- Data wydania:
- 1997-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1997-01-01
- Liczba stron:
- 188
- Czas czytania
- 3 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-7175-084-6
- Tłumacz:
- Michał Misiorny
- Tagi:
- reklama benetton
Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic nie wmawiam publiczności. Wykorzystuję potencjał, siłę oddziaływania oraz okazje do zaprezentowania pogardzanej i nie wyzyskanej sztuki, jaka jest reklama. Drapię opinię publiczną tam, gdzie ją swędzi".
Oliviero Toscani urodził się w 1942 roku w Mediolanie jako syn znanego fotoreportera. W latach 1960-1965 studiował w Szkole Rzemiosł Artystycznych w Zurychu. Już pierwsze prace fotograficzne dowiodły, że Toscani nie zamierza poddać się rutynie klasycznej reklamy. Projektowane przez niego od połowy lat osiemdziesiątych kampanie Benettona wywołują do dziś na całym świecie gwałtowne reakcje - od protestu po zachwyt (okładka)
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 79
- 72
- 9
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
Opinia
Nowe spojrzenie na reklamę. Zaskakujące i mocne wypowiedzi autora na temat współczesnych metod promocji, które nie raz wbiły mnie w fotel.
Toscani pokazuję, że marka może stać się sławna nie tylko poprzez idylliczny świat jaki większość reklam nam serwuje, ale również poprzez mocne obrazy ukazujące jakąś prawdę o świecie. Jak sam autor pisał - to czy ludzie mówią dobrze o jego reklamie czy źle, to nie ma dla niego większego znaczenia, ważne, że mówią!
Książka z pewnością godna polecenia!
Nowe spojrzenie na reklamę. Zaskakujące i mocne wypowiedzi autora na temat współczesnych metod promocji, które nie raz wbiły mnie w fotel.
więcej Pokaż mimo toToscani pokazuję, że marka może stać się sławna nie tylko poprzez idylliczny świat jaki większość reklam nam serwuje, ale również poprzez mocne obrazy ukazujące jakąś prawdę o świecie. Jak sam autor pisał - to czy ludzie mówią dobrze o...