Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama uśmiechnięte ścierwo

Tłumaczenie: Michał Misiorny
Wydawnictwo: Delta W-Z
6,91 (43 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
5
8
5
7
17
6
8
5
4
4
1
3
0
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
La Pub est une charogne qui nous sourit
data wydania
ISBN
83-7175-084-6
liczba stron
188
słowa kluczowe
reklama, benetton
język
polski
dodała
monotema

Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic nie wmawiam publiczności. Wykorzystuję potencjał, siłę oddziaływania oraz okazje do zaprezentowania pogardzanej i nie wyzyskanej sztuki, jaka jest reklama. Drapię opinię publiczną tam, gdzie ją...

Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic nie wmawiam publiczności. Wykorzystuję potencjał, siłę oddziaływania oraz okazje do zaprezentowania pogardzanej i nie wyzyskanej sztuki, jaka jest reklama. Drapię opinię publiczną tam, gdzie ją swędzi".
Oliviero Toscani urodził się w 1942 roku w Mediolanie jako syn znanego fotoreportera. W latach 1960-1965 studiował w Szkole Rzemiosł Artystycznych w Zurychu. Już pierwsze prace fotograficzne dowiodły, że Toscani nie zamierza poddać się rutynie klasycznej reklamy. Projektowane przez niego od połowy lat osiemdziesiątych kampanie Benettona wywołują do dziś na całym świecie gwałtowne reakcje - od protestu po zachwyt (okładka)

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 28
pelirroja | 2013-10-30
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
Przeczytana: wrzesień 2013

Nowe spojrzenie na reklamę. Zaskakujące i mocne wypowiedzi autora na temat współczesnych metod promocji, które nie raz wbiły mnie w fotel.
Toscani pokazuję, że marka może stać się sławna nie tylko poprzez idylliczny świat jaki większość reklam nam serwuje, ale również poprzez mocne obrazy ukazujące jakąś prawdę o świecie. Jak sam autor pisał - to czy ludzie mówią dobrze o jego reklamie czy źle, to nie ma dla niego większego znaczenia, ważne, że mówią!

Książka z pewnością godna polecenia!

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Anioł stróż

Sparks napisał o tej powieści, że to jego pierwsza z wątkiem kryminalistycznym. Próbował przemycić do romansu elementy thrillera. Niby ok, ale Camill...

zgłoś błąd zgłoś błąd