Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Twórcy i ofiary ery internetu

Wydawnictwo: Muza
7,5 (6 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
2
7
2
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Winners and Losers: Creators and Casualties of the Digital
data wydania
ISBN
978-83-7495-800-4
liczba stron
258
słowa kluczowe
socjologia, internet
język
polski
dodała
Poetyka

"Wygrani i przegrani" opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, w obrębie nowej, zażarcie konkurencyjnej sieciowej gospodarki. Kieran Levis wyjaśnia, w jaki sposób niewielkiej liczbie nowatorskich, dalekowzrocznych przedsiębiorców i firm udało się stworzyć i zdominować zupełnie nowe rynki,...

"Wygrani i przegrani" opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, w obrębie nowej, zażarcie konkurencyjnej sieciowej gospodarki.
Kieran Levis wyjaśnia, w jaki sposób niewielkiej liczbie nowatorskich, dalekowzrocznych przedsiębiorców i firm udało się stworzyć i zdominować zupełnie nowe rynki, podczas gdy tak wielu innych poniosło klęskę. Pokazuje, jak Amazon i Google, zaczynając od zera, doszły do miliardowych przychodów, podczas gdy IBM, Kodak i AOL nagle stanęły w obliczu katastrofy; jak Nokia i Sky, wcześniej stojące na krawędzi bankructwa, zdobyły pozycję globalnych liderów; i opisuje niezwykłą historię wzlotu, upadku i ponownego wzlotu Apple.
Levis wyjaśnia, dlaczego cyfrowa rewolucja wiąże się z takim nasileniem twórczej destrukcji; jak nieznani konkurenci, "zakłócające" technologie i niezwykłe modele biznesowe rzuciły na kolana liderów rynków, którzy zdawali się nie do pokonania; jak niektórzy zwycięzcy tak mocno związali z sobą klientów, że zgarnęli niemal wszystkie nagrody; i jak błyskawiczny sukces rodził pychę, która często stawała się przyczyną upadku.
Te dramatyczne historie, opowiedziane w sposób klarowny, dynamiczny i dowcipny, pokazują, jakie cechy tej garstki zwycięzców pozwoliły im utrzymać prowadzenie, podczas gdy ich brak poważnie zaszkodził wszystkim przegranym.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (15)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 12
Bartosz Popowski | 2012-04-27
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: grudzień 2011

Zbiór wielu historii o najbardziej liczących się przedsiębiorstwach i ludziach ery .com'ów.

książek: 17
Piotr Wal | 2014-05-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 20
prefekto | 2013-02-20
Na półkach: Przeczytane
książek: 116
książek: 728
Beata | 2011-03-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2011 rok
książek: 10
Lukasz Ratajczak | 2011-02-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 34
zolodz | 2016-12-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 5798
kina | 2015-06-03
Na półkach: Szukam, Chcę przeczytać
książek: 745
Trojka | 2014-09-10
książek: 253
kameleonxxxl | 2014-08-07
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 5 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd