Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Słownik sloganów reklamowych

Tłumaczenie: brak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
6,6 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
3
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
brak
data wydania
ISBN
978-83-01-16001-2
liczba stron
252
słowa kluczowe
reklama,
język
polski
dodała
asia

Słownik jest zbiorem najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat. Znajdziemy w nim takie hasła jak np. No to Frugo, Czas na EB, Jestem tego warta, Prawie robi wielką różnicę. Autorzy dokonali wyboru ponad 500 sloganów z wielotysięcznej bazy danych firmy Expert Monitor, zajmującej się...

Słownik jest zbiorem najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat. Znajdziemy w nim takie hasła jak np. No to Frugo, Czas na EB, Jestem tego warta, Prawie robi wielką różnicę. Autorzy dokonali wyboru ponad 500 sloganów z wielotysięcznej bazy danych firmy Expert Monitor, zajmującej się monitoringiem rynku reklamy.

Słownik podaje je w porządku alfabetycznym i opisuje, jakie środki językowe zostały użyte dla wywołania określonego efektu, do jakich emocji, wartości lub oczekiwań odwołuje się dany slogan. Prezentuje również nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (28)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 73
DSG | 2015-04-17
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

To słownik ciekawych i znanych sloganów reklamowych, będący swoistym dokumentem minionej już epoki - wydany w 2009 roku powinien doczekać się już niejednej aktualizacji. Okres od roku 1989 do 2009 był dynamicznym okresem rozwoju reklamy w Polsce, ten słownik to chyba pierwsza próba uporządkowania materiału w postaci książkowej. Materiały zostały opracowane na podstawie bazy danych firmy Expert-Monitor Sp. z o.o., zajmującej się monitorowaniem polskiego rynku reklamowego.

Dokonanie wyboru spośród dziesiątków tysięcy sloganów na pewno nie było łatwe, więc znajdziemy tutaj przykłady, które funkcjonowały w obiegu reklamowym na tyle długo, by mogły się zakorzenić w świadomości odbiorców.

Oto niektóre opisane w słowniku przykłady, które na pewno niejeden z nas pamięta:
- Bezwzględny łupieżca - reklama Nizoralu
- Bez nalotu, bez kłopotu - reklama pasty Clinomyn
- Lisner, ryby mają głos
- Ociec, prać? - Pollena 2000
- Po godzinach. Lech - piwo Lech
- Przebojowe warzywa Bonduelle
-...

książek: 196
deogratias | 2016-03-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 marca 2016
książek: 655
Dorota | 2013-10-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 184
Magda | 2011-07-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-06-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2010 rok
książek: 187
Sempiternal | 2017-02-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 457
MatBe1996 | 2017-02-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 62
Krzysztof Rynkiewicz | 2017-01-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1252
Dawidv2 | 2016-12-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1279
ordoabchao | 2016-07-07
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 18 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd